baby 3 weken en net 3 uur tussen voeding.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door WesDaan, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Ik vind het even moeilijk.
    tot 2 dagen terug dronk ons meisje 6 flesjes van 90/3.
    En kwam vaak na 4 uurtjes en soms moesten we haar na 4 uur wakker maken.
    Maar nu sinds 2 dagen kan ze net krap 3 uur halen en zitten we op 7 a 8 flesjes van 90/3 die helemaal op gaan.
    Soms zit er snachts 3 en een half uur tussen en overdag soms ook 1 keer waardoor we op 7 flesjes uitkomen.

Nu heb ik geprobeerd de laatste fles op te hogen naar 120/4 maar na 100cc stopt ze gewoon.

Moet ik gewoon zo door blijven gaan?
    Soms moet ik namelijk ook rekken tot ze er echt 2,5 uur tussen zit.
    Ze doet ruim 20 min over de fles dus dat is het niet.
    Geeft geen voeding terug.

Ze zat zo netjes op de 4 uur ( wat ik al heel knap vond voor die paar weken dat ze oud is) maar ze red nu echt maar krap 3 uur.

Ik ben zelf van op verzoek voeden maar straks krijgt zemisschien wel teveel, ze is nog zo klein.
    Afgelopen maandag woog ze bijna 3 kilo, dus groeien doet ze wel.

2. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    ik zou gewoon zo doorgaan en luisteren naar haar behoefte en evt. even overleggen met het cb maandag. 3 uur ertussen met haar leeftijd is niks mis mee hoor volgens mij.

helemaal precies weet ik het niet, want ik gaf toen nog bv. En hij dronk toen elke 2 a 3 uur.

trouwens, weet je zeker dat ze honger heeft en niet gewoon een huilbehoefte/bij mama zijn? Ze moeten ook huilen he die kleintjes, ze zijn net uit de baarmoeder en het is heel heftig een bevalling en nu ineens uit de buik zijn. een draagdoek hielp bij ons daar het beste.

Succes!

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    om de 3 uur vind ik niet erg, maar net zoals vandaag zit er net 2 uur tussen. Dan begint ze te huilen, neem ik haar bij me maar is dan niet tevreden. Begint ok driftig op der speentje te sabbelen en tuft deze weer uit en dat gaat zo verder.
    na 20 min vond ik het zielig, maak een flesje en tot de laatste druppel op.
    Dus ze heeft echt honger, want daarna is ze gewoon tevreden, en kijkt alert om haar heen.

Ik zal het morgen wel vragen ga toch weer ff wegen, vind het zo lastig want weet niet meer hoe het bij mijn zoontje ging.

4. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hoi weet je zeker dat dit echt honger is?zijn het geen buikkrampjes? dat had mijn meisje namelijk ook na 1,5-2uur na de voeding dat ze begon te huilen en op haar handjes te sabelen ik dacht ook in het begin dat ze honger had en gaf haar dus ook de fles met lang rekken na 2,5uur en ze was ook stil en dronk netjes haar fles tot weer 1,5-2uur na de voeding begon het weer opnieuw toen ben ik cina baby van vsm gaan gebruiken en dat heeft echt super geholpen sinds toen was het zo goed als over. het kan natuurlijk ook gewoon dat je kindje wel gewoon de fles wil succes ermee

5. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    gisteren avond flesje opgehoogd naar 120 en deze heeft ze helemaal op!
    Dit was om 22.00uur, om half 4 kwam ze weer voor een voeding dronk toen 100cc en om half 7 weer 100 cc.
    Ze wordt nu net weer een beetje wakker dus zit weer bijna 4 uur tussen, dit gaat een stuk beter, denk toch dat het honger is geweest.

6. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    En je zit in de regeldagen natuurlijk! Ik heb alleen geen flauw idee hoe je daarmee moet omgaan wanneer je flesvoeding geeft...

Deel Deze Pagina