's avonds wat moeilijk in slaap komen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetjes, 1 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    als sophie 's avonds/'s nachts de fles krijgt, boert ze eerst bij me, ff uitbuiken bij mij of partner. en dan dr bedje in, het duurt dan vaak ong een half uur tot een uur voordat ze in slaap valt. en dan vaak nog mbv ons pinkie, daar wordt ze moe van en valt uiteindelijk in slaap.

hoe doen jullie dit na de fles?

2. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Gelukkig komt het niet vaak voor maar als Lola niet wil slapen dan rommel ik boven nog wat zodat ze me kan horen.
    Was ophangen en vouwen, bed opmaken, dat soort dingen.
    Meestal is dat voldoende, dan weet ze dat ik er ben.
    Ik laat haar wel huilen, niet al te lang maar wel dat ze de kans heeft om d'r zelf in slaap te huilen.
    Ook zet ik haar muziek pling pling ding aan (hoe heet zo'n ding met touwtje?) dan weet ze dat ze moet slapen. Eigelijk een vast ritueel dus.

Groetjes, Mirelle.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet niet of je het wilt, maar misschien een speentje geven om lekker op te sabbelen? (In plaats van jullie pinken, kunnen jullie ook lekker gaan liggen ;) )

4. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja wij laten sophie ook wel huilen, behalve als ze echt krijst, dan niet. maar vaak is het wat gekraak, hoe omschrijf je dat? dan wil ze gewoon aandacht en zeurt ze wat. als dat zo is, laten we dr en valt ze na 10 minuten vanzelf wel in slaap.
    van een muziekdoosje wordt ze ook wel rustig.
    en van de speen is ze niet heel erg kapot, ze moet eerst een "drempel" over , wil ze die accepteren.
    verder is ze over het algemeen wel heel tevreden, ze huilt niet vaak, alleen als dr wat is.

Deel Deze Pagina