Hij is doorgeslapen vannacht (2weekjes oud)

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Klijntjuh, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Andy eet super stipt. Hij krijgt 6 voedingen (5 overdag, en 1 snachts) en komt zelf echt op de minuut na 4 uur voor zijn volgende flesje.
    Nou is hij ook een goede slaper hihi, en tussen zijn laatste voeding savonds (23:00u) en nachtvoeding zat soms rustig 5 tot soms 6 uur.

De vrouw van het CB zei dat ik iniedergeval geen wekker moest gaan zetten. Prima, maar vannacht is hij doorgeslapen!

Hij had gister zijn laatste fles om 22:15. (hij was veel wakker geweest, sinterklaasspanning, dus eerder trek) en om 24:00u gingen we alle 3 slapen.
    Vanochtent om 7:00u werd ik wakker van de bekende smakgeluidjes uit het wiegje naast me.. (huilen om eten doet hij pas als het flesje maken voor hem echt niet opschiet hihi)

rustig flesje gemaakt, ventje uit bed gehaald voor een schone luier, en het was gewoon alsof hij zijn nachtvoeding had gehad!

Ik weet dat baby-tjes helemaal niet zo vroeg horen door te slapen. Maar de wekker zetten is ook echt overdreven lijkt me.
    Mannetje was vanochtent even sterk als gisteravond, even alert en dus nieteens zo hongerig als ik zou verwachten.

Nou ga ik er van uit dat dit eenmalig was..
    Ik ga zijn voedingen gewoon op de normale tijden houden vandaag, en hem eventueel iets meer per voeding aanbieden, maar dat nam hij vanochtent en nu net ook niet. Maar met wat hij nu dan drinkt komt hij alsnog op een goed totaal hoor.

Nouja.. Ach, we gaan het zien!

2. Que

Que Niet meer actief

Kleine hier sliep ook heel snel door. Lekker is dat he ff bijtanken

Zolang ze de volgende ochtend niet hangerig of zeer rustig zijn is het volgens mij niet erg. Wij hebben ook nooit een wekker gezet om eten te geven. Ze geven het vanzelf aan hoor als ze willen eten.

De eerste keer dat het hier gebeurde vloog ik mijn bed uit om te kijken of hij nog wel leefde hihihihii

Deel Deze Pagina