Hallo Adriënne, Sorry ben ik weer. Heb een vraagje. Doordat we steeds meer het vermoeden kregen dat ons zoontje kma zou hebben , zijn we sinds een aantal dagen overgegaan op de nutrilon pepti. Je merkt wel al verschil in zijn gedrag zoals het overstrekken enz. Maar hij poept nu niet goed:x is dat normaal? Ik weet dat je niet te veel mag helpen met de thermometer maar de keer dat we het doen komt het vaak wel. Maar is dit normaal dat hij nu ineens "verstopping" heeft daardoor. groetjes Elif
Hoi Hoi, Het is helemaal niet erg hoor, dat je er weer bent met een vraag. Daar zijn we voor, en ik help graag. Het zou kunnen dat het door de voeding komt. Je moet een baby twee weken de tijd geven om aan nieuwe voeding te wennen. Ik weet niet hoe lang je hier nu mee bezig bent, maar neem die tijd. Je zou wat meer water kunnen geven, tussendoor, of 10 ml water meer bij de voeding doen. Is de voeding wel in overleg met het CB gegaan? Groetjes Adrienne
De voeding is in overleg gegaan met de ka. Hij is nu sinds Zaterdag ermee bezig. Het cb vertelde me dat ik tot 3 a 4 dagen zou kunnen verwachten, ondertussen ben ik natuurlijk zenuwachtig
Hoi hoi, Oke, probeer even geduld te hebben. Misschien komt het met de ontlasting ook wel goed. Groetjes Adrienne