Haha ja dat is hier ook altijd! Als mijn vriend of mijn moeder de kleine op bed gaan leggen valt hij altijd zonder al te veel tegensputteren in slaap. Als ik het doe is het echt altijd 5 minuten huilen. Succes met je eerste werkweek he meliss! Ben benieuwd hoe het zal gaan. Hoe gaat het nu verder met je kleine man? Hoe is het kolven en het geven van flesjes verder nog gegaan?
Gister eerste werkdag gehad, ging echt super gelukkig na een half jaartje eruit zijn geweest. Wel zere voeten van de hele dag staan. Alleen kolven was uitermate teleurstellend. Heb nu via de huisarts neusspray gekregen om de tsr op te wekken. De kleine man pakt de flesjes erg goed, hij begint ook wat meer ritme te krijgen en kan zichzelf watmeer vermaken als hij niet kan slapen. Leg hem nu ook regelmatig op en dekentje op de grond op zijn buikje en hij houd zijn hoofd dan de hele tijd omhoog. Echt superknap, ben benieuwd wanneer hij kan omrollen Hoe gaat het met jouw mannetje?
Oh wat vervelend dat het kolven niet super ging, hopelijk werkt die neusspray! En fijn dat de eerste dag werken weer bevallen is. Ik mag over 2,5 week ook weer, ben benieuwd! Ah dat zal niet lang meer duren voordat jouw mannetje kan omrollen als ik dat zo lees De mijne kan sinds een paar dagen nu ook omrollen van rug naar buik en hij is er de hele dag mee bezig haha Hier gaat het verder ook goed hoor! Er is idd al meer ritme, en wat jij zegt over het vermaken als hij niet slaapt dat is hier ook. Kan hem nu met gemak in de box of in een wipstoeltje zetten zonder dat hij gaat jammeren dat hij bij mij wil zijn, heel fijn is dat!
De neusspray werkt gelukkig ik gebruik hem alleen op het werk dus max twee keer per dag. Ik kolf thuis in de avond en na de 'nachtvoeding'( de kleine man slaapt nog steeds van 7 tot half vijf/6) en dan lukt het me vaak wel om een tsr op te wekken. Het omrollen lukt nog niet maar duurt denk ik echt niet lang meer, kontje gaat al flink de lucht in. Hij slaapt nog steeds niet veel overdag maar is tegenwoordig wel vrolijk tussendoor, vandaag ook anderhalf uur op kleed liggen kletsen en rondspartelen. Hij begint zijn vuistjes een beetje te ontdekken. Wat handig dat je kleine nu ook van rug naar buik kan, hoef je hopelijk niet telkens erheen als hij in slaap is omgedraaid haha. Ben je al beetje nerveus voor het werk?
Fijn dat de neusspray goed werkt! En wat heeerlijk dat jouw ventje vanaf 7 uur al doorslaapt! Lekker hoor Hier nog een voeding om 23.00 en dan weer om 3.00.. maar goed ben er aan gewend en zolang hij verder tussen die voedingen lekker doorslaapt vind ik het goed Heb wel afgelopen week besloten om de borstvoeding te gaan afbouwen, denk dat ik dat toch beter ga trekken met mijn werk.. Ga het afbouwen volgens zo'n schema waarbij ik dan ongeveer 7 weken aan het afbouwen ben dus dat vind ik wel prima Denk ook niet dat het lang zal duren voordat jouw kleintje ook kan omrollen, aangezien jij ook zo'n lekker beweeglijk mannetje hebt haha. Mooi om te zien he hoe ze alles gaan ontdekken! Hier zijn de vuistjes ook al weken favoriet! En gaan continu in zijn mondje haha. En hij grijpt ook echt al naar speeltjes enzo, geweldig om te zien die ontwikkeling! En merk inderdaad ook dat hij zich veel beter zelf kan vermaken in de wakkere uurtjes, hij hoeft niet meer elke minuut bij mama te zijn Mijn laatste week verlof gaat volgende week in... ben nog niet echt nerveus voor het werk, sterker nog..ik heb er wel weer zin in (ben in totaal ook 5 maanden thuis geweest) Maar wie weet...beginnen de zenuwen straks toch te komen de avond voordat ik mn kleine naar het kdv moet brengen.... hihi
Stiekem wel herkenbaar hoor. Ik was er een half jaar uit omdat ik tussen contracten zat. Dus zat ook half jaar thuis en dan heb je wel weer zin om te gaan werken haha. Wat ik mooi vind dat als ik de kleine weer op haal je andere dingen gaan opvallen, zoals haartjes lijken langer etc. En je hebt iets om naar uit te kijken eind van de dag. Maar als er klanten met kleintjes in de winkel zijn mis ik hem wel een beetje Ik blijf als het kan tot een half jaar sowieso kolven en dan kijk ik verder. Heb via aliexpress een elektrische kolf gehaald... ding werkt prima
Ja precies en het is dan ook extra leuk om je kleine weer te zien op de momenten dat je vrij bent Fijn als het lukt hoor om iig 6 maanden volledige bv geven! Dat was mijn streven eerst ook echt maar naarmate het werken dichterbij komt denk ik toch dat ik ga afbouwen. En wie weet gaat het kolven op het werk wel heel goed dan hou ik het misschien nog wel vol tot 6 maanden, ik kijk het gewoon even aan