ook al is ons kleine meisje pas 3 maanden als het kerst is we willen toch iets onder de boom leggen voor haar. heeft iemand tips wat we voor haar kunnen kopen kwa speelgoed of andere dingen?
Kleertjes, heb voor onze kleine man voor sinterklaas(dan 4 maaden) iets gekocht waar hij volgend jaar mee kan spelen, sleutels, vitech wat geluid maakt?
Boekjes! Heb destijds een reeks boekjes bij action gekocht. 1,50 per stuk: Poppie de poes, Molly de muis, appie de aap, Bruno de beer etc. Hij heeft daar héél veel plezier van gehad.
Boekjes zijn erg leuk. Onze dochter van 3 maanden krijgt van sinterklaas ook nog een oball en een leuke rammelaar. Babygym is ook super leuk!
Je kunt dingetjes voorzien die ze nu al direct kan gebruiken of eerder wanneer ze iets ouder is? Hier staat zowel speelgoed als meer praktische dingetjes op het verlanglijstje en van ons krijgt ze ook beiden...
Wij hebben ook een hele reeks daarvan, ik dacht zelfs voor 55 cent. Ze zijn na intensief gebruik wel toe aan vervanging alleen de action had ze niet meer laatst
Speelkleed of babygym. Daar heeft zoontje veel mee gespeeld vanaf 3 a 4 maanden. Muziekdoosje vond hij ook heel leuk trouwens.
Een muziekmobiel voor in de box van Tiny Love. Een wipstoeltje of iets vergelijkbaars. Qua speelgoed vind ik baby | ilovespeelgoed.nl : 0-1 jaar een leuke webshop om inspiratie op te doen. Veel kwalitatief goed speelgoed en anders dan anders.
Ik heb ze voor de oudste bij de kruidvat gekocht, maar dat is onderhand ook alweer een jaar geleden. Geen idee of ze die nu nog hebben, je kan altijd even kijken