Maclaren buggy's ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizziemo, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizziemo

Gizziemo Lid

22 sep 2012
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Heb de joolz kinderwagen en wilde een losse buggy erbij kopen.
    Nu ben er over uit dat de maclaren wil en hoorde er veel positieve reacties over. Maarrrrrr... Er zijn er zoveel verschillende van...

Wie kan me helpen met de beste keus?! Meeste standen, handig gebruik, of welke juist niet ?!

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier bij alle kids de maclaren techno xt gehad.
    bij dochterlief heb ik het model 2012.
    Echt een superbuggy.

kan in 5 standen.
    zitten veringen in de grote wielen, handvaten voor lange mensen kunnen omhoog :)
    Ook kan de zonnekap van klein naar groot versteld worden.
    er zit ook een zonnekap op en regenscherm bij.

hij rijdt echt super heerlijk en is met 1 hand in te klappen.

Gebruik met een babynestje is de buggy vanaf geboorte te gebruiken.

3. tuc

tuc Niet meer actief

ik vond belangrijk dat hij meerdere standen had, dus ook om evt te kunnen slapen en dat tie wat stevig is ook in de zitting. Voor een leuke prijs is dat de Chicco liteway geworden. De mac larens vind ik ook heel fijn maar veel te duur;)

4. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik kon niet goed met de liteway overweg. Wij hebben nu de maclaren en die bevalt ons echt goed. Ik dacht dat wij ook de techno hebben. Echt een super buggy.

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wij hebben de MacLaren Techno XLR in Engeland gekocht online via een Britse website. Scheelde zelfs met verzendkosten de helft! (Sorry even google-en weet niet meer waar)Super ding, ziet er na vier jaar nog als nieuw uit en de jongste heeft er altijd graag in gezeten en geslapen.

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Wij hebben een triumph via Marktplaats gekocht.. Echt een lucky shot, super mooi ding in goeie staat en we zijn er erg tevreden over!

Deel Deze Pagina