Laatste flesje voor nacht, hoe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door renee85, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renee85

renee85 Actief lid

7 apr 2012
    208
    1
    18
    ik wil vanavond voor het eerst proberen om mijn zoontje te voeden voor ik zelf naar bed ga. In de hoop dat ik dan een wat langer slaapje kan maken. Ik geef bv en fv, ivm afbouwen. Kan ik beste voor de nacht fv geven of bv? En als ik fv geef, kan ik hem dan gewoon slapend de fles geven terwijl hij nog in bed ligt? Hoe doen jullie dat?

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Je kunt hem gewoon slapend in zijn bedje de fles geven. Dat werkt bij mijn dochter prima. Alleen toen ik bv aan het afbouwen was, gaf ik de laatste voeding bv omdat anders in de nacht mijn borsten zo'n pijn deden dat ik me nog niet eens kon omdraaien :$

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.620
    1.158
    113
    fv valt zwaarder als bv, dus als je de keuze hebt zou ik voor fv gaan... mits je eigen borsten het idd afkunnen...
    je kunt gewoon een slaap flesje geven, gewoon in bed laten liggen en de fles geven, ook niet verschonen ofzo zodat ze niet wakker worden.

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Wij hebben onze kinderen wel uit bed gehaald om 23.00
    Niet verschonen, bij mam op bed fles en meteen weer terug in bed...

(Liggend een fles lijkt me niet echt lekker??)

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heeft Finley totaal geen problemen mee. Vind het ook apart hoor, liggen drinken (lijkt me persoonlijk niets).

Maar dat was al zo toen hij 3 maanden oud was. Hij wilde niet bij mij op schoot de fles (oefenen voor als ik naar mijn werk zou gaan). Maar wel liggend in de box. Tja, hij vindt dat op deze manier wel lekker.

Deel Deze Pagina