hallo ik heb en vraagje was voor het laast ongesteld 17-01-09 ik heb een cyclus van 35 dagen ik heb en ovulatie test gedaan op 5-02-09 die was positief heb toen geen gemeenschap gehad. ik had toen weer en ovulatie test gedaan op 6-02-09 die was ook positief toen had ik wel gemeenschap. 3 dagen daarna heb ik krampen in mijn buik het leek als of mijn baarmoeder samen ging trekken dat duurde 3 dagen lang. het was gestopt en kreeg 15-02-09 bruinbloed verlies zonder krampen was dat mijn innesteling? als we gemeenschap hebben gehad loop al het sperma uit mijn vagina kan daardoor geen bevruchting plaas vinden. ik heb al 4 zwangerschap testen gedaan 3 daarvan heb ik een heel licht streepje gezien je kan het bijna niet zien .heb het mijn vriend laten zien en die zach het ook. op 21-02-09 heb ik nog een test gedaan en daar zie ik helemaal geen streep wat kan dit zijn. ik ben wel misselijk in de ochtend heb hoofpijn, erg moe en stekken in mijn borsten. ik was al zwanger was 2 maanden na dat ik gestop was met de pil gelijk zwanger geraakt .ik ben 6 maanden gelden bevallen van een tweeling met 18 weken. dat is natuurlijk veel te vroeg. hoop dat ik antwoord krijg op mijn vragen Groet linda
als je bij een paar testen wel licht posi hebt dan lijkt het me van wel. zou anders morgen ff naar ha gaan en dan vragen om bloedtest. dan heb je meer zekerheid.
Je kunt wel degelijk worden bevrucht hoor, ondanks dat het sperma er weer uit loopt. Je kunt immers net zo goed zwanger worden van "voor het zingen de kerk uit" Die zaadcellen van je man/vriend weten echt de weg wel naar het eitje toe. Wat er uitloopt is gewoon het restant, om het maar zo te zeggen.
Dat je NIET zwanger kunt zijn doordat het sperma uit je is gelopen is 100% onzin. Maar je bent dus niet aan de anticonceptie? In dat geval kun je heel goed zwanger zijn. Als je een cyclus van 35 dagen hebt, is je NOD dus vandaag? Waarschijnlijk heb je te vroeg getest. Als je morgen nog niet ongesteld bent zou ik nog een testje doen. En anders even een paar dagen wachten. Was je direct na de bevalling weer regelmatig?
morgen nog ff een keer testen en anders over een paar dagen weer. niemand die zo kan zeggen of je zwanger bent of niet. maar idd " voor het zingen de kerk uit gaan" is geen goede anticonceptie en daarbij is je partner wel in je gekomen , sorry, dus dan kunnen er best een paar zaadjes een sprintje naar een eitje maken. succes hopelijk weet je snel meer! joyce
Ik heb Geen anticonceptie gebruik omdat ik weer zwanger wil zijn. Ik Heb Juist En Ovulatie test gebruikt. ik heb weer en test gedaan en die geeft weer en licht streepje. ik heb mijn huisarst gebeld en die zegt dat ik in verwachting ben want het kan geen streep aan geven als je geen HCG in je urine heb. Ik moet Vrijdag Naar Mijn huisarst. ik jou jullie op de hoogte. Groet Linda
Ik kan alleen maar zeggen dat ik voor je hoop dat je weer zwanger bent! Jeetje zeg bevallen met 18 weken... Dat ben ik over 2 weken... Ik duim voor je!
Hallo dames ik Heb goed Nieuws Ik ben Vandaag Naar de huisarst gegaan omdat ik niet langer kon wachten en ja Hoor ik Ben ZWANGER . ik moet Wel in het ziekenhuis lopen omdat ze en band om mijn baarmoedermond gaan zetten zodat ik niet tevroeg kan bevallen ik hoop dat dit keer alles goed mag gaan en wie weet krijg ik wel weer en tweeling . zit in de familie groet Linda
Oeh, wel spannend allemaal, maar gefeliciteerd! Doe lekker rustig aan (ivm al die complicaties). Waarom is er de kans dat je te vroeg kunt bevallen? En hoe doen ze dat met zo'n band? Grote operatie?
Omdat het Me al ieder is over komen ik was in Verwachting van en tweeling en mijn vruchtwater was gebroken van 1 kindje en had al 2 cm onsluiten ze wisten niet hoe dat was gekomen dus nemen ze het zeker van het onzekere door en band om mijn baarmoedermond te zetten zodat het sluit ik weet niet hoe dat terwerk gaat gaan ik wordt terug gebeld door mijn huisarst