laatst ook es gepost dat hij met 17 maanden nog2 x sliep. nu gaat t ineens naar 1x !! hij sliep smorgens 2 uur en smiddags ook 2 u nu wilhij smorgens niet meer dus leg ik m om half 1 ongv in bed masr wat doet hij ,hij slaapt een half uur tot een uur ! en m om 4u nog even naar bed doet ie ook niet terwijl hij kei moe is . dus ik zit iedere middag met een sjagereinig huilend kind te kijjen , niet echt gezellig dus . zit ff met mn hadden in mn haar
Even volhouden, mijn oudste deed dat in het begin ook toen ze naar 1 slaapje ging. Later ging ze langer slapen. Probeer vaste tijden aan te houden en dan zal het binnenkort wel beter gaan.
Hier is de overgang van 2 naar 1 ook wat rommelig gegaan. Dan sliep ie niet, dan een uur, dan een half uur, dan weer twee uur...nu in principe 2,5/3 uur. Ging dan 13 uur naar bed maar dat is ook alweer veranderd naar 12/12.30. Heb het soms wel wat gerekt met een filmpje op de laptop maar moe is moe. Als ie om 11 uur moe is wordt het denk ik een hele klus hem wakker te houden tot half 1 en wie weet slaapt ie dan helemaal niet meer...ik zou je zoontje gewoon volgen hierin. Nu is het ook weer even rommelig, gister heeft ie ineens maar weer een uurtje geslapen en zijn we later 's middags even samen op de bank gaan liggen, wat tv kijken/hangen. Hij sliep altijd tot zeker 8 uur maar wordt steeds vroeger, hoorde 'm vanmorgen al 6.30 uur. Ik hoef er dan niet gelijk uit want hij huilt niet ofzo, ligt gewoon te spelen/kletsen in bed tot ik 'm kom halen. Zal weer een fase zijn...