Baby 38weken niet ingedaald ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shaann, 8 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Hier ook een die niet ingedaald was, en met 39.1 braken de vliezen, moest zoals al eerder hier aangegeven, blijven liggen. En toen kwam de verloskundige en wou t nog niet indalen en moest ik Nasr t zkh en daar eerst echo en zagen ze wel grote baby voor 39.1 (baby die geboren is met bijna 4 kilo)en toen ctg enten naar deverloskamer en ben ik doorgeleid, tussen breken van vliezen en geboorte zat ruim 21 uur. Wel weeenstorm gehad maar na ruggenprik vorderde t normaal en heb wel lange tijd moeten persen (bijna 1.45 uur). Maar alles is verder normaal gegaan.

Meid weet je, ook al zou het een keizersnee zijn, dat doen xe pas als t normale echt niet wil, en dan is het gewoon nodig! Je zult af moeten wachten en ik weet dat dat moeilijk is want ik heb ook heel google uit zitten spittentoen die van mij maar niet indaalde hihi. Maar je moet afwachten enne eraan toe geven! Alles loopt zoals het loopt! Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen!

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Mijn zoontje is ook nooit ingedaald, pas tijdens de bevalling. Moest daarom ook meteen plat gaan liggen toen mijn vliezen braken..

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Jullie hebben gelijk. Het komt zoals het komt. Het stomme is dat ik me over de bevalling zelf dan weer geen zorgen maak. Maar goed, ik heb nog even tijd!

Deel Deze Pagina