Hier ben ik weer hoor. Mijn mannetje is weer beetje van slag. Vorige week had hijook al een paar onrustige dagen waarin vooral snachts ik er huilerig was en slecht dronk. Toen dacht ik ze tandjes komen, ook viel me toen al op dat j stonk uit ze mondje. Daarna ging het weer goed en geur was ook verdwenen, nog geen nieuw tandje te zien. Afgelopen dagen ging het drinken weer minder en krijg er amper melk in, eten doet hij wel. Vandaag redelijk gegeten maar krijg er geen fles meer in, vanavond begon hij aan ze fles voor het slapen gaan maar stopte en begon flink te spugen. Nu is hij weer huilerig en ligt maar steeds te draaien in zijn bedje, wil niet drinken en stinkt weer heel erg uit ze mondje. Wat denken jullie, tandjes of toch iets anders? Hij heeft geen koorts, is verder wel vrolijk geweest vandaag en niet suf ofzo..
Mmmm, onze oudste heeft het ooit gehad en had toen een oorontsteking. Had er wel koorts bij. Kan ook een keelonsteking zijn, spruw of tandjes.... Als hij morgen weer slecht drinkt en gaat huilen zou ik even de hap bellen...voor je t weekend in gaat.
Vanmorgen vroeg heeft hij wel een fles leeg gedronken en nu weigert hij weer te eten. Hij is wel vrolijk en ruik nu ff niks...
Onze vent stinkt altijd uit zijn mondje als er een tand door komt maar dat komt engaat met vlagen. Zo ruikt hij enkele dagen uit zijn mond en zo enkele dagen niet.. Meestal met 3 weken is zijn tandje dan door...
Het mannetje heeft nu waterdunne diarree. Het eten wil niet echt maar hij heeft wel wat gedronken gelukkig, we hebben ors gehaald voor bij ze drinken. Hij is verder wel vrolijk en actief dus kijk het ff aan en hopelijk gaat het snel over.
De stank werd denk ik toch veroorzaakt door doorkomende tandjes, vanmorgen ontdekte ik een nieuw tandje die aan het doorkomen is...