Hallo allemaal Ik zit met probleem. Gisteren voor het eerst beetje rijstebloem b8j zijn laatste fles gedaan. 2 eetlepels. Maar er kwam gewoon totaal niets uit de 123 speen van difrax. Welke speen kan ik dan beter gebruiken de m of de l speen? Heb Ook De Difrax S fles
Ik heb er ook al naar gekeken. Hier lukt het ook niet met de 1-2-3 speen. Op google lees ik het ook. Ik ga vandaag de L speen halen.
Hier hetzelfde probleem ! Met 1 eetlepel rijstebloem lukte het nog wel maar ik wou laatst s ochtends fijne granen door de fles heen doen maar er komt echt niks uit en wat een geknoei !
Je kindje is toch net 3 maanden? Dan mag hij nog helemaal geen rijstebloem, dat is bijvoeding en het advies is om tot minimaal 4 maanden te wachten. Rijstebloem voegt niks toe qua voedingsstoffen maar is wel een belasting voor de darmen.
Rijstebloem was hier ook een drama mbt krampen en ontlasting. Dus snel weer mee gestopt.. Later granen pap gegeven en dat ging wel goed. Etos heeft een papspeen die ook op difrax flessen past. Ook heb ik de L speen gebruikt, maar die ging wel vrij snel.
Ik vind dit ook best lastig. Bij de M komt niks en de L gaat juist weer snel. Maar wij gebruiken ook nutriton waardoor het wat dikker is dus wij gebruiken de L.
Ik vind dit ook best lastig. Bij de M komt niks en de L gaat juist weer snel. Maar wij gebruiken ook nutriton waardoor het wat dikker is dus wij gebruiken de L.
Uit de M speen komt geen rijstebloem. 123 speen geprobeerd, alleen maar een gillend kind gehad dat er amper wat uitkwam. Dus toch de L speen dan maar. 4 minuten fles leeg.... Zucht..... Hij lijkt er geen last van te hebben. Er gaat hier ook nutriton in sowieso, dus nu maken we het iets warmer aan en laten het even indikken voordat hij het krijgt
Misschien heb je dit al gedaan, maar bij de 1-2-3 speen moet je 'm eerst binnenstebuiten keren zodat de twee puntjes die erin zitten een spleetje wordt. (Dit was wat er bij mij fout ging waardoor ik dacht dat ie niet werkte ).
Hahaha , heb ik ook gedaan speciaal een goedkope Etos fles gekocht voor de papfles, kruisje knippen en drinken maar .. moest alleen wat vaker de speen vervangen.