Hoe tuigje Tripp Trapp babyset bevestigen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Late mama, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Late mama

Late mama Lid

6 mrt 2012
    98
    0
    0
    Hallo ladies,

Wij hebben een Tripp Trapp set gekocht (cadeau gekregen zelfs, boffen :D)
    Nu heb ik geprobeerd het tuigje vast te maken, maar wat een onding zeg. Ik kan online ook helemaal geen instructie vinden. Wel van het oude setje maar niet van deze nieuwe versie.

Er zitten twee kunststof houdertjes die je aan de plank maakt. Hier zitten ringen aan waar je het tuigje aan vast klikt. Maar dan.....
    Als ik tuigje onderdoor naar voren doe, zit het tuigje heel raar als ik mn dochter er in zet. Heel hoog en te ruim aan de achterkant.

Voel me een beetje dom :$ haha maar snap er niks van. ik doe vast iets eenvoudigs verkeerd, maar wat???? :(:(

Op de site van Stokke vind ik niks, op youtube alleen maar filmpjes van het oude bevestigingssysteem. HELLUP!

2. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    voormalig adm. medewerkster nu onvrijwillig fullti
    in een huis
    Het klopt wel hoe je hem bevestigd hebt. Het is even spelen met de lengte van het stuk dat je er onderdoor doet zodat hij goed zit. Heel gehannes dat ding.

3. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    je kunt hem trouwens inkorten bij de witte dingen waardoor hij minder hoog is.

4. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Wij hadden hem zo:

Die witte dingen naast het plankje waar je kindje op zit.
    Daar het tuigje aan klikken, en dan bovenlangs door de armen doen....
    Het tuigje zit dus eigenlijk "los" en nergens onderdoor geschoven iig niet onder de rugleuning maar erover heen.... Als je de armpjes van je kind erdoor doet en vastklinkt voor de borst zitten ze perfect vast!

Hoop dat je het snapt... Kan geen foto maken want aan zoonliefs stoel zit het niet meer natuurlijk. En dochter heeft nog geen stoel :)

5. MommyB

MommyB Bekend lid

21 okt 2013
    535
    0
    16
    in een huis
    Op de gebruiksaanwijzing staat dat hij onder de rugleuning door moet. jij hebt het rug stukje achter de rugleuning soepstengel?

Deel Deze Pagina