Hallo dames, Onze dochter is 1,5 jaar en haar haren beginnen nu op een 'tussenlengte' te komen. Vanmorgen zat het voor geen meter. Palmboompje staat niet meer leuk, maar het is nog niet te kort voor 2 staartjes. Heeft er iemand nog een leuke 'haarsuggestie'? Ik heb haar nu een haarclipje in gedaan, beetje een idee van 'invlechten' alleen dan haar pony naar de zijkant. Stond erg leuk. Wat kan ik nog meer doen, dan alleen een haarclipje? En welk model haar is nu aan te raden? Hebben jullie ook voorbeelden? Ze heeft dun haar, jammer genoeg. Wat dat betreft lijkt ze niet op haar broer. Na haar grote broer's eerste knipbeurt is zijn haar erg dik geworden. Groetjes
Een clipje vind ik altijd erg schattig staan. Ook als ze wat dun haar heeft houdt dat het toch mooi uit het gezichtje. Verder is het even laten groeien tot je wat meer er mee kan. Mijn dochter heeft veel en lang haar, maar ik mag er niet veel mee doen van haar. Speldjes en clipjes rukt ze er al sinds het begin uit. Gelukkig accepteert ze nu wel een staartje achterop haar hoofd, maakt haar meteen heel volwassen
Ik doe bij mijn meisje wel vaak een 'palmboompje' maar dan niet boven op haar hoofd, maar wat meer naar de zijkant. (Net op de ronding van het hoofd) Dus het staartje staat niet recht omhoog maar valt een beetje naar opzij. Staat lekker eigenwijs! Zo zit haar haar lekker uit haar gezicht en als de rest er in jouw geval nog niet bijpast is dat ook geen probleem. Als het eventueel wat langer wordt, kun je 2 staartjes achter op haar hoofd doen en aan de voorkant een speldje om het haar uit het gezicht te houden. Dat vind ik bij mijn dochter iig erg leuk staan!