Doorkomende kiesjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miepje1983, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Volgens mij krijgt ons mannetje kiesjes.

Hij is al een paar weken niet zichzelf en slapen zowel overdag als 's nachts is een crime. Hij wordt steeds hysterisch krijsend wakker en stopt zijn vingers helemaal achterin zijn mond.

Maar kan dat eigenlijk wel met 10 maand? En hoe voelt dat als ik met mijn vinger voel? Komen die kiezen ook aan de voorkant van het tandvlees naar voren (zoals tandjes)? Ik voel namelijk helemaal achterin de mond 2 bobbels aan beide zijden van de onderkaak, maar aan de binnenkant. Zouden dit twee kiezen kunnen zijn of is dit gewoon de vorm van de kaak?

Hoop dat iemand de antwoorden heeft!

2. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

13 feb 2008
    1.089
    1
    38
    Nederland
    Niemand?

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou hier kwamen tandjes en kiesjes niet aan de voorzijde door. Maar gewoon daar waar kiezen en tanden horen te zitten :p.

10 mnd is vroeg maar zeker mogelijk hoor vooral als hij al zijn snijtanden heeft.

Ik heb verder geen idee hoe het voelt hier waren de kiesjes er opeens met 12,5 mnd had ze het

4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.155
    113
    dit kunnen makkelijk tanden of kiezen zijn hoor die eraan zitten te komen.
    mijn zoontje had pas met 10 maanden zn eerste tand haha maar ieder kind is anders gelukkig! hij kwijlt al vanaf de 4 maanden alles onder en nog steeds dus dat hoeft geen garantie te zijn dat er iets aan zit te komen.
    heb je al geprobeerd iets er tegen te geven, dentinox ofzo.
    de drogist of apotheek heeft verschillende soorten.
    en een bijtring, vind ie dat fijn om lekker op te bijten, of jou vingers haha

5. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Mijn dochter had met 11 maanden ook haar eerste kies! Dus het kan wel!
    Met 7 maanden eerste 2 ondertandjes en de rest van haar snijtanden ging het ook rap.
    Ze heeft nu dus 8 snijtanden en 1 kies en volgens mij zit er nog meer aan te komen;)

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Het zou vroeg zijn, maar kan wel. Zeker als de andere tanden ook vroeg waren, lijkt me nu wel waarschijnlijk dat het de kiezen zijn.
    Hier momenteel dezelfde signalen en dat zijn echt de kiezen. Twee door inmiddels, nu nog twee en nog twee hoektandjes.

Deel Deze Pagina