Ik weet het niet meer.... Sinds 27 juli werd ons zoontje 's avonds tussen 22 uur en 24 uur weer wakker en soms ook het 's nachts rond 3.45 uur. (slaapt normaal van ongeveer 19.30 uur tot een 6.30 uur) Uiteindelijk bleek 30 juli dat hij een oorontsteking had, waarvoor hij antibiotica gekregen heeft. Zijn oortje is weer helemaal in orde, antibiotica heeft goed geholpen en de ontsteking is gelukkig weer weg! Maar we blijven nu met het probleem zitten dat hij absoluut niet of zeer moeilijk in slaap te krijgen is. Zowel overdag als 's avonds. Of dat hij na een paar uurtjes te hebben geslapen weer wakker wordt tussen 22 en 24 uur... Hij gilt alles bij elkaar zodra je hem in bed legt en gaat dan meteen zitten of staan. Meestal krijgt mijn man hem dan in slaap door over zijn hoofdje te aaien en pas van zijn kamertje te gaan op het moment dat hij ook echt slaapt. Bij mij laat hij dit echter niet toe en eist dan min of meer opgepakt te worden, te knuffelen of te geinen.... Nu vanavond krijgt mijn man hem ook absoluut niet in slaap op deze manier en 10-15 minuten huilen laten heeft ook geen nut, want hij gaat dan alleen maar harder gillen. Vanmorgen hebben we hem uiteindelijk wel laten huilen, hij was duidelijk moe en viel toen toch na 10 minuutjes in slaap. Is dit normaal rond deze leeftijd en heeft iemand misschien nog tips? (het kan toeval zijn en er niks mee te maken hebben, maar dit gedrag is begonnen nadat hij 25 juli zijn 4e spuitjes heeft gekregen) Ik ga hem nu trouwens maar uit bed halen, mijn man komt net van boven en hij gilt alweer alles bij elkaar.....
Ja ik kan me ook nog die periode herinneren. Ik hielp mijn dochter in slaap door haar op de schommelstoel in mijn armen te wiegen. 5 minuten en ze was vertrokken.