Ons ventje is al 16 maanden en slaapt nog steeds niet door. Het gekke is dat als hij uit logeren gaat hij wel doorslaapt. Soms wel tot 9 uur smorgens aan één stuk. We hebben al van alles geprobeerd. Nu zijn we bezig met laten huilen maar dat houd hij uren vol. Ben nu al vanaf 3 uur op. We zijn gebroken aangezien de wekker om kwart voor 6 gaat. Dit is duidelijk geen fase iig. Heeft iemand een tip?
hier was ons zoontje ruim anderhalf voor hij doorsliep. Hier hebben wij hem uiteindelijk ook laten huilen en dat hielp. Maar toen hadden wij al: het bedje verzet lampje deur op een kier muziekje aan gezet als hij wakker werd. Mijn neefje is bijna 2 en slaapt ook nog niet door, mijn zus heeft nu homeopatische druppels gehaald van vsm volgens mij voor het slapen. Dit blijkt wel wat te helpen.
Iig niet uit bed halen en niet gezellig maken. Wij laten C ook huilen nu, alles geprobeerd. Dit helpt nog het beste. Eerste 2 dagen huilde ze ook heeeeeel lang, daarna minder. Later niet meer en nu slaapt ze tot 6 uur ong.
Weet je zeker dat er niks medisch aan de hand is? Dat hij bij logeren wel slaapt zegt niet zoveel, kinderen laten pas bij eigen ouders zien hoe ze zich echt voelen. Onze zoon sliep met 20mnd door. De oplossing was achteraf zoo simpel. Hij had al die tijd drukkende pijn in zijn oren/hoofd tijdens het liggen, door overtollig oorsmeer. Simpele oordruppels en een zalfje gekregen van de kno-arts en we kregen een ander kind. Slaapt hij wel op een ander plek in huis? Is het misschien te donker/licht? Wil ie rechtop worden gehouden? Of eigenlijk: wat gebeurt er als ie wakker wordt? Is het verlatingsangst? Honger? Pijn? Hij huilt niet voor zijn lol urenlang toch?
Onze dochter slaapt ook niet door (toevallig de laatste drie nachten wel) maar zit gewoon te spelen 's nachts.. Ik zou ook eerst nagaan of er medisch iets is.. Heb je al geprobeerd om eventueel naast hem te gaan liggen op een matrasje?
iets medisch? ja hoe komen we daar achter dan? En bij hem gaan liggen op de kamer lijkt me niet echt handig. Ik snurk namelijk ontzettend hard hahaha. Hij boert wel veel zeiden ze toevallig gister op het kdv.
Of er medisch gezien niks aan de hand is met hem kom je simpel achter door een huisartsbezoekje. Die kan je zoon onderzoeken op oren/ vastzittende spieren en waar ze nog meer naar kijken, gewoon alles uitsluiten zeg maar Verder kan ik je niet helpen, want wij zoeken zelf ook nog steeds naar de gouden-doorslaap-tip