vind het echt niet erg om met haar op te zitten maar na dat ze haar voeding gehad heb slaapt ze gelijk weer dus het ligt ook echt aan de voeding stom eigenlijk allemaal he. en ze moet gwn snachts van de voeding af zij de mvr van de cb het is niet nodig om snachts te voeden. jeetje breekt je dat nou niet een beetje op... ik ben het heel nie gewend om er snachts uit te gaan en dan nu ineens 3weken elke dag nou ik ben wel beetje gebroken hoor.
Als ik mijn dochter snachts een fles zou geven, zal ze ook meteen in slaap vallen, maar dat wil nog niet zeggen dat ze honger had... Een fles drinken geeft voor veel babys troost, waardoor ze in slaap vallen, maar hoeft niet altijd te zeggen dat ze honger hebben. Mijn dochter krijgt geen fles meer snachts (is uiteraard wel iets ouder als die van jou, dus ik wil hier niet mee zeggen dat jij ook geen fles moet geven), als zij nu wakker is troost ik haar, duurt soms wel wat langer dan als ik haar met een fles 'troost', maar uiteindelijk valt zij wel in slaap.. Nu weet ze niet beter dat zij snachts geen fles krijgt... Ik denk trouwens niet dat mensen hier bedoelen dat je 'dom' bent, maar ik denk dat ze jou deze tips geven om je te helpen bij dit probleem.
Jaa waarnscheinlijk heb je gelijk ik zal het eens proberen vanacht en het iets langer vol houden. thnx
nou dames ik heb het probleem gevonden. bij de laatste fles gaf ik elke x een grotere speen zodat de rijstebloem erdoor heen kan. nu heb ik gister avond een fles van 210 klaar gemaakt met 1 schepje rijstebloem normale speen erop en mevr heeft de hele nacht doorgeslapen. maakte haar gister half 9 wakker voor de laatste fles en kwam vanochtend pas om 7uur heeeerlijk het heeft gewoon aan die speen gelegen denk ik... ze heeft dan teveel binnen gekregen waardoor ze te snel vol zat en snachts kwam. stom van mij he ! iedergeval allemaal bedankt
Ze moet ook ongeveer twintig min over de fles doen. Daarnaast geef je voeding voor hongerige baby s niet extra maar als vervanging van de standaard. Super dat ze door heeft geslapen!