baby 4,5 maand ineens vroeg wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gezelligemeid, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gezelligemeid

25 aug 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn baby sliep altijd goed door tot een uur of 7 uur a half 8 maar plots is hij erg vroeg wakker. Vanochtend zelfs om half 5! Ik geef hem soms juist nog een fles meer maar dan is hij nog vroeg wakker, hoe komt dat zo?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat t een baby is ;)

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ms een sprongetje. Of tijd voor wat rijstebloem in avondfles, of starten met bijvoeden. Al ben ik voorstander om dit pas met 6 mnd te doen.

4. gezelligemeid

25 aug 2010
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    hij krijgt 5 flessen en als hij dan wakker is dan is het niet zo dat hij meteen moet eten. Hij is gewoon aan het brabbelen en beetje aan het zeuren maar anders dan wanneer hij echt honger heeft. Het is zeker gissen met die kleintjes ja

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

doet onze kleine meid ook ineens sinds een paar dagen.... laten haar maar lekker keuvelen in haar bedje. tegen 7 uur begint ze ons te 'roepen' en dan halen we haar eruit en begint ze tegen ons te 'praten'' en lachen. ze heeft echt geen megahonger dan, dus rijstebloem is niet de oplossing hier. zal wel een sprongetje zijn dan...

6. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook zo met dochter van 4,5 maad. Vannacht om half 5 en half 6 wakker. Geen honger, want na 2x de speen te hebben gegeven wilde ze pas om 6u45 drinken (bv). Wij doen ook geen rijstebloem, is volgens het CB een dikmakertje en ze is al stevig. Denk een sprongetje en hoop een tijdelijke fase ;)

7. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Hier nog een baby die voor nachtfles komt en 90 cc drinkt. Dus we hebben hier nog 1 nachtvoeding. Als t brabbelen is dan zou ik de baby lkkr laten liggen en vanzelf weer in slaap laten vallen, mits t begint te huilen natuurlijk.

Tjah t is een baby nog he, kan een sprongetje zijn, pijn, kramp, honger, geborgenheid zoeken, koud, warm hahahaha kan van alles zijn ! Allemaal fases ga je nog meemaken hoor :) succes!

8. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Geef je KV? Misschien een idee om 's avonds het laatste flesje bijv. Friso Extra te geven... Da's voor hongerige baby's en lang(er) slapen. Mocht je een ander merk dan Friso gebruiken, dan bestaat er ook vast wel iets voor in het merk dat je gebruikt. Hier werkt dat goed, in ieder geval. Onze dochter werd ook steeds eerder wakker.

Deel Deze Pagina