Ik wil graag de difraxflessen gaan gebruiken straks. Nu wou ik ook graag een flessenwarmer erbij. Nu had ik gezien dat die van difrax zelf voor de s fles 1 uit zou komen maar die kost 80 euro! Vind ik eigenlijk wel teveel voor zoiets. Opwarmen in de magnetron doe ik liever niet, hebben een combi oven/magenetron maar is al wat jaren oud en door de vorige bewoners nooit goed compleet schoon gemaakt. En krijg hem ook niet meer goed schoon. Of doen jullie de flesjes ook gewoon vullen met warm ( evt. gekookt) water?
Evt afgekookt water kun je dan proberen. Wellicht zegt je kraamhulp warm water uit de kraan. Flessenwarmer evt via marktplaats?
OKe bedankt voor de tip, flessenwarmer van difrax is pas net een week in de collectie dus zal nog niet op marktplaats staan. En denk/weet niet of de s fles ook in een andere flessenwarmer kan?
Ik had een gewone flessenwarmer en warme dan op in een rechte fles en goot het over in de s-fles. Ook omdat ik nog weleens had dat de difraxfles lekte.
De Difrax s-fles past gewoon in de flessenwarmer van de Prénatal Die hebben wij ook gebruikt met die fles. /editie: oh, en die kost 30, volgens mij.
Wij hebben flessenwarmer gebruikt van Avent. Bij grote hoeveelheden is waterpeil in flesje op een gegeven moment hoger dan in fles omdat difrax dun en hoog is. Dat hoort officieel niet zo, maar werkte hier prima. We lieten hem er dan iets langer in staan. Ik vond het verder fijne flessenwarmer omdat hij binnen 4 minuten echt warm was. Flessenwarmer gebruik ik trouwens alleen boven bij de ochtendvoeding en in het begin omdat we toen alleen gekookt water gebruikte. Nu doe ik tegenwoordig gewoon 2/3 koud kraamwater en 1/3 net gekookt water en dan is het op juiste temperatuur. Dat werkt toch even sneller en makkelijker...
Wil je voor flesvoeding een flessenwarmer gebruiken? Want anders kan je op zich gewoon water koken en aanvullen met koud water tot het de gewenste temperatuur heeft. Dat lijkt me een stuk voordeliger en makkelijker dan een flessen warmer?
wij hebben een flessenwarmer van avant en doen er de dr brown flessen in...werkt prima...gebruiken m alleen ;s nachts overigens...overdag gewoon de magnetron...en idd afgekookt water wat we af laten koelen ook...