Baby 4,5 maand laat zich niet meer foppen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gember, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Hij is 2, zit 23 maand tussen. Begin 2016 en eind 2017.
    Maar gaat prima allemaal. Ik vond het in begin heel erg zoeken hoe je beide moet doen, vooral met t opstarten van de dag.
    Maar nu gaat het prima.

Maar inderdaad, ze ontwikkelt zo leuk, opeens zoveel bewuster van de wereld. Maar ik moet zeggen dat je er veel minder bewust van bent met een tweede.
    De oudste ontwikkelt momenteel ook zo hard, die praat opeens volzinnen, is ook zo gek uit zo’n klein ventje

Gember vindt dit leuk.
  2. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Oh pardon! Ik telde niet goed. Wat knap van hem dat hij al zo goed kan praten. Kan me voorstellen dat je een tweede minder bewust meemaakt. Zo druk met alles. Hier slaapt ze nu nog!! Bijna 4 uur inmiddels! Wat een ding. Hopelijk gaat ze vannacht niet opeens spoken ;).

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wil gewoon even laten weten dat ik t echt herken. Hier 1,5 jaar slechte nachten voor hij ging doorslapen. Ook een periode dat niks hielp. Het komt echt goed!! Hopelijk heb je nu voor even de oplossing gevonden!

Gember vindt dit leuk.
  4. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Hoe is het gegaan verder vanmiddag?

5. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Hier net zo! (Heb niet alles gelezen hoor, maar vond dit zo herkenbaar) Nu 3,5 maand en hij vindt de box echt leuk en vaak denk ik: heerlijk wat lig je lekker te kraaien, en nog geen minuut later is het gemopper en kan ik hem wel op bed gaan leggen want dan is de koek op...

Fristi2012 vindt dit leuk.
  6. palala

palala Lid

29 mrt 2016
    76
    18
    8
    Poeh ik herinner me nog als de dag van gister deze sprong exact 4,5 maand ook. Zat hele dagen met Mn zoontje aan de borst en dat sws drie weken lang! Ik heb me er toen bij neergelegd en geaccepteerd en dat gaf me rust ondertussen als hij sliep of dronk zat ik films te kijken zulk soort dingen.. tis een fase denk ik maar..

Gember vindt dit leuk.
  7. Gember

Gember Actief lid

6 jan 2017
    371
    140
    43
    Vrouw
    Jeugdzorgwerker gehandicaptenzorg
    Gelderland
    Fijn om zoveel herkenning te lezen! :)

Nu gaat t al 2 dagen goed! Ik voel me een compleet ander mens. Maar tegelijk ook bang dat dit van tijdelijke aard is.

Overdag kan ik haar nu in slaap laten huilen. Dan raakt ze niet overstuur en slaapt ze binnen 10 minuten. Maar in de avond vind ik het echt moeilijk. Ze raakt zo snel overstuur dan. Als t troosten in bed niet meer lukt haal ik haar er toch wel uit om aan te leggen, valt dan snel in slaap en paar min later kan ik haar in bed leggen. Eigenlijk mocht dat niet... Zo moeilijk joh! Maar ik denk dan: kan toch niet goed zijn dat ze zo extreem overstuur raakt en ik niets doe om haar te helpen...

Deel Deze Pagina