Ik heb 2 pakjes pap gekregen en op de verpakking staat dat het voor babies vanaf 6 maanden is en mijn zoontje is 4,5 maand. Ik vroeg me dus af of degene die hun kind eerder dan 6 maanden pap geven, dezelfde pap geven of is er speciale pap voor jongere babies? Ik weet ook nog niet of ik hem vaker pap ga geven, maar wilde het wel graag eens proberen.
Hier geven we rijstebloem. Ze smult ervan we willen geen smaakjes of iets dergelijks. Dus de naturel en niet de vanillevariant. Wat voor pap heb je gekregen dan?
Voor 6 maanden alleen rijstebloem geven, want in de echte pappen zitten gluten en die mogen pas vanaf 6 maanden. verder zou ik het alleen geven als het nodig is, als je het overdag niet red met de flessen en de baby erge honger heeft. Want er zit verder niks in dat echt toevoegd.
Sluit mij aan bij bovenstaande reacties EN dat het vanille is zegt al genoeg. Zoete smaak, moeilijk af te leren en bomvol suiker. Las vorig jaar hier op het forum dat een moeder haar kind rijstebloem vanille gaf, want een ander smaakje blieft het kind niet. Tsja....
Zou het niet doen, ook niet met 6 maanden Nu heeft het helemaal nog geen toegevoegde waarde en straks gewoon lekker wat naturels kiezen.
Oke bedankt voor de reacties. Ga het niet geven. Wil niet dat mijn kind onnodig allerlei suikers binnen krijgt. Ga beginnen met groente en fruithapjes