Baby 4,5 maand slaapt niet 's avonds...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Username, Aug 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Username

Username Niet meer actief

Hoe lang duurt een sprongetje?

Ze heeft tot een paar dagen geleden een aantal dagen prima geslapen overdag. En ook in de avonden lukte het. Wel met veel moeite, troosten, tig keer speentje brengen, knuffelen als ze overstuur dreigde te raken, etc. Maar ze heeft vier avonden achter elkaar geslapen van ong 19.45-22.00u. Fijn voor ons (we hebben eindelijk weer eens samen de dag door kunnen nemen) en zó broodnodig voor haar.

Maar sinds een aantal dagen is het weer helemaal mis. Ze slaapt 's nachts van 22-6u. En daarna weer van 6.30-8.45u. Dan meestal van 10.15-12.30u en daarna is het helemaal mis tot 22u.
    Soms krijg ik haar nog een uurtje in slaap na de voeding van 14 uur. Maar dat is het dan ook.
    Ze is doodop, wrijft in haar ogen, gaapt, huilt, is bleek, maar wat we ook proberen, we krijgen haar niet in slaap. Het lukt gewoon niet en als we te lang proberen raakt ze overstuur. Dat doen we dan ook niet.

Maar hoe kunnen we haar helpen te slapen? Laten krijsen is dé tip van de pedagogisch medewerker van de kinderafdeling waar ze heeft gelegen. Dat doen we dus niet! Maar wat dan?
    Het lijkt mij geen sprongetje meer. Daar duurt het te lang voor. Pijn heeft ze niet, dan klinkt ze echt anders. Ze is gewoon heel, heel moe. Oververmoeid uiteindelijk.
    Ik word er radeloos van. Ik zie dat ze slaap nodig heeft, maar het lukt niet.
    Voorheen werkte de draagzak perfect, maar dat helpt tegenwoordig ook niet meer.............

2. miepje1983

miepje1983 Fanatiek lid

Feb 13, 2008
    1,089
    1
    38
    Nederland
    Kunnen oudere kindjes (7 maanden) ook clusteren (met flesvoeding)?

Als dat kan: hoe merk je dan dat je kind wil clusteren?

3. Username

Username Niet meer actief

Niemand tips?

Share This Page