Hebben jullie nog tips/ideeen, wat ik met al het baby "speelgoed" kan doen? Ik heb een heleboel knuffels, doekjes, rammelaars, maxi cosi hangers, muziek makende beestjes, etc. Veel van dat alles nog zo goed als nieuw (veel gebruikte dingen heb ik al weggegooid). Het gaat dus om een grote verhuisdoos vol. Heb al gedacht aan de speelgoedbank, maar misschien hebben jullie nog meer ideeen, wil het in ieder geval niet naar de stort brengen!
mss kan je jouw onderwerp plaatsen naar het topic ; gratis en aanbiedingen? je zal er vast iemand blij mee maken
Ik denk dat er hier oo kwel meiden zitten die het niet kunnen betalen en er erg blij mee zijn. Ik geef het allemaal door aan een collega van mijn man. Heerlijk om die blije reacties te zien en te horen.
Ik heb toen Tycho naar zn andere kamer verhuisde een heleboel knuffels en tutdoekjes enz in een zak gedaan. Wist nog niet goed wat ik ermee wilde. Toen mn kraamhulp van de tweede zei dat zij die dingen inzamelde en het naar het buitenland doen. Kan me herinneren dat ik op de basisschool nog weleens schoendozen vulde met dingen voor kinderen in het buiteand,missch bestaat er nog steeds wel zoiets? En indd anders hier op ZP een oproepje plaatsen! X
Bedank voor alle tips alvast! Ik wil er ook echt wel mensen blij mee maken, kan me alleen niet voorstellen dat er één iemand blij is met 100 knuffels enzo. Maar misschien kan ik het wel opdelen? Ik hou een oproepje hier zeker in gedachten. Nog andere ideeen?
Bij ons in Leiden is een weggeefwinkel. Misschien bij jou in de buurt ook? Of een berichtje op Gratis op te Halen daar kijken ook mensen van allerlei inzamelprojecten op. Zelf heb ik het naar een meisje gebracht die in Afrika in een tehuis ging werken, was toen een oproepje hier op ZP edit: ik heb ook wel eens wat kleine dingetjes in de zakken gestopt die ik bij het Leger des Heils inleverde. Dat gaat vaak ook naar blijf van mijn lijf-huizen enzo.