Wat te doen met baby-speelgoed?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Theres, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Hebben jullie nog tips/ideeen, wat ik met al het baby "speelgoed" kan doen?

Ik heb een heleboel knuffels, doekjes, rammelaars, maxi cosi hangers, muziek makende beestjes, etc. Veel van dat alles nog zo goed als nieuw (veel gebruikte dingen heb ik al weggegooid). Het gaat dus om een grote verhuisdoos vol.

Heb al gedacht aan de speelgoedbank, maar misschien hebben jullie nog meer ideeen, wil het in ieder geval niet naar de stort brengen!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    weg geven op een weggeef site op facebook?

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Zijn ook meiden hier, die spullen kunnen gebruiken hoor meid!!

Liefs

4. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    mss kan je jouw onderwerp plaatsen naar het topic ; gratis en aanbiedingen? je zal er vast iemand blij mee maken

5. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik denk dat er hier oo kwel meiden zitten die het niet kunnen betalen en er erg blij mee zijn.
    Ik geef het allemaal door aan een collega van mijn man. Heerlijk om die blije reacties te zien en te horen.

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb toen Tycho naar zn andere kamer verhuisde een heleboel knuffels en tutdoekjes enz in een zak gedaan. Wist nog niet goed wat ik ermee wilde. Toen mn kraamhulp van de tweede zei dat zij die dingen inzamelde en het naar het buitenland doen.
    Kan me herinneren dat ik op de basisschool nog weleens schoendozen vulde met dingen voor kinderen in het buiteand,missch bestaat er nog steeds wel zoiets? En indd anders hier op ZP een oproepje plaatsen! X

7. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    Bedank voor alle tips alvast! Ik wil er ook echt wel mensen blij mee maken, kan me alleen niet voorstellen dat er één iemand blij is met 100 knuffels enzo. Maar misschien kan ik het wel opdelen? Ik hou een oproepje hier zeker in gedachten.

Nog andere ideeen?

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik breng veel speelgoed naar het kdv.

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Bij ons in Leiden is een weggeefwinkel. Misschien bij jou in de buurt ook? Of een berichtje op Gratis op te Halen daar kijken ook mensen van allerlei inzamelprojecten op. Zelf heb ik het naar een meisje gebracht die in Afrika in een tehuis ging werken, was toen een oproepje hier op ZP

edit: ik heb ook wel eens wat kleine dingetjes in de zakken gestopt die ik bij het Leger des Heils inleverde. Dat gaat vaak ook naar blijf van mijn lijf-huizen enzo.

10. Onje

Onje Niet meer actief

11. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Verkopen/weggeven via marktpkaats? Weggeven aan de plaatstelijke vereneging ofzo?

Deel Deze Pagina