Hi, Morgen moet ik weer beginnen met werken, ik zie er zo tegenop! Ik ben er gewoon nog helemaal niet aan toe en wil in mijn bubbel blijven zitten voel me gewoon echt verdrietig dat ik weer moet. Ben ook zo moe de hele tijd (gemiddeld 3 nachtvoedingen)..
Poef, je kleintje is ook nog jong zeg.. kan het me voorstellen! Slapen jullie samen? Dat scheelt misschien al in de vermoeidheid door de nachtvoedingen (weet niet of je bv geeft)? Veel sterkte en succes! En als het niet gaat, misschien nog wat weekjes vakantie opnemen? Ik weet niet wat voor je werk je doet en hoe realistisch dat is.. maar een werknemer die half slapend zijn werk doet daar wordt niemand blij van..
Heel veel succes morgen! En ik hoop dat je wat slaap krijgt vannacht. Zal vast wennen zijn om weer te werken. En thanks voor je lieve reactie op mijn topic
Mijn baas was zo blij dat ik weer beschikbaar ben dat ik vanavond al wat heb gewerkt. Eigenlijk best lekker om weer even met andere dingen bezig te zijn.. We zullen het zien morgen.
Oh en geef inderdaad borstvoeding. Hij sliep laatst opeens door en had al weken nog maar 1 voeding, maar nu is hij verkouden en komt hij vaker. Hij slaapt op onze kamer in de wieg, in bed vindt hij niet fijn(en wij ook niet). Hopelijk laat hij ons vannacht slapen.
Sterkte en succes vandaag! Verwacht niet teveel van jezelf. Werk en je kindje zijn nu het belangrijkst. Accepteer dat het even iets minder schoon is. Geef jezelf de tijd om weer even een ritme te vinden. Komt goed.