Hoi, Mijn dochtertje van ruim 3 maanden heeft veel last van spugen. We gebruiken al jbpm sinds ze een week of 7 is, dit werkte altijd goed. Nu is ze sinds een week weer flink aan het spugen. In overleg met de huisarts willen we wat meer jbpm aan haar voeding toevoegen (nu 2 schepjes per 200ml). Vandaag 3 schepjes per 200ml geprobeerd maar is dus te dik voor een dr. Brown fles. Welke fles en speen gebruiken jullie hiervoor? Groetjes Anne.
De voeding gaat niet door dat ventiel. Die kan er dan natuurlijk uit.... Haha niet nagedacht. Thanks!
Niet door het ventiel? Hier omneo comfort mét veel nutriton gehad (was een slecht idee maar had niets met de fles te maken) ging iig makkelijk door de dr Brown fles met ventiel. Probeer eens zonder ventiel? Fles lekt dan een klein beetje, dat wel
Hier pepti met 4 scheppen nutriton op 200ml. Gaat wel wat langzamer door ventiel maar toch.. Level 3 speen erin werkte het beste. Nu we 1 schepje minder doen (3 dus op 200) gebruiken we level 2 speen en savonds met schep rijstebloem erbij level 3. Het is echt even zoeken. Ventiel eruit vonden wij irritant en nutteloos.
Ik gebruik dr Brown met jbpm en gebruik speen 2 bij 1 schep en speen 3 bij 2 schepjes of rijstebloem.
Lag schijnbaar aan de fles. Ik had nog een nieuwe staan en nu gaat het goed met een nr 2 speen. Toch heb ik de fles goed schoongemaakt... Ik weet niet waar het aan ligt.