hoi meiden, voor mijn dochtertje zoek ik bij haar prachtige bordeaurode kerstjurkje mooie schoentjes/ slofjes. Haar voetjes zijn nu 10,5/11 cm lang. Kan iemand me vertellen hoe ik dan de maat moet weten? op MP zie ik namelijk wel wat (nieuw in de doos, of heel weinig gedragen. bovendien loopt ze nog niet) En, iemand misschien iets in de aanbieding? Ik zoek in zwarte lak, of in t goud. Wel nog helemaal mooi! Groetjes, Sas!
Bij de H&M heb je hele schattige zwarte lak ballerina's! Zo schattig! Ik koop altijd schoentjes op gevoel, ze heeft nu ongeveer maat 17 denk ik.
Ik denk dat je dan bij maat 18 moet kijken. Misschien een tipje: Baby Paws hebben hele schattige slofjes in ballerina model, ook in het zwart en zilver enzo. Die slofjes zijn daarna ook nog te gebruiken als ze gaat staan en begint te lopen. Ik vind ze ideaal!
Ik heb ook 2 paar van babypaws, ze zijn helemaal het einde. Ik heb zilveren en zwarte met een zilveren bloemetje. Ze kosten ongeveer 30 euro per paar en worden aangeraden om te dragen zolang je kindje nog niet (lang) loopt. Ik heb zelf ook gekeken voor zwart lak, die hebben ze ook van dit merk, maar volgens de verkoopster in de winkel werden die afgeraden omdat ze nogal kunnen insnijden op de wreef. Ik was helemaal weg van die lakschoentjes maar na dit verhaal heb ik gekozen voor de matzwarte. Ook Bobux heeft hele mooie schoentjes, heb ik ook een paar van maar die zijn niet op veel plaatsen te krijgen. Babypaws kun je bestellen via internet.
Hoi, ja ik heb zelf van die soort oxxy slofjes, fijn nu ze gaat optrekken tot staan want anders glijdt ze snel weer weg (zelfs met anti slip) en buiten als ze gaat schommelen ook warm. De schoentjes wil ik voor bij haar kerstjurk, dus maar voor paar keertjes. Heb op MP wel dingen gezien maar dan staat vaak alleen een maat erbij. Maat 18 dus, kan ik weer even verder zoeken. Wat zijn er een hoop mooie slofjes te vinden he? Ik laat er nu ook 1 paar maken emt een Babushka voor bij een jurkje met babushkatjes (voor feestje van mijn schoonouders) Groetjes!
Baby Pawd kunnen ze in de kleinste maat volgens mij al vrij snel aan. maat 0 moet denk ik bijna vanaf de geboorte wel kunnen! @Sas26: als je ze maar 1 keertje wilt dragen zijn de schoentjes van H&M misschien wel wat. Zoals iemand anders al zei hebben ze zwarte lakschoentjes voor 7,95 ofzo. Dan maakt het niet uit als ze ze maar 1 keer aanheeft. Overigens vind ik de schoentjes van H&M altijd vrij groot vallen. Mijn dochter heeft schoenmaat 18, maar maat 18 van H&M zijn véél te groot. Daar heeft ze een maat kleiner van nodig (maat 16/17).