Ik zit met het volgende Mijn zoon is nu 8 maand Zijn schema ziet er als volgt uit 6/7 wakker fles 180/6 met bambix 9/10 fruit en even op bed 11/12 boterham en fles 180/6 13/14 op bed 15/16 diksap en wat lekkers 17 even wandelen (slaapje 30 min) 17.30 warme hap en toetje 19.15/30 fles 180/6 en op bed Nu slaapt hij dan meestal door tot half 6 uur half 7. Maar hij was gister en vandaag ook weer veel eerder wakker. Vandaag werd hij om half 5 al wakker hij heeft niet overstuur gehuild wel wat gejengeld. Ik heb besloten om helemaal niet naar hem toe te gaan omdat ik niet wil dat hij went aan zo vroeg wakker worden. Uiteindelijk was hij kwart over 5/ half 6 stil en weer in slaap. Doe ik hier goed aan of krijgt hij zo het gevoel dat we er niet voor hem zijn als er iets is? Ik wil er wel voor hem zijn, maar half 5 is mij echt veel te vroeg :s
Hoi hoi, Het kan natuurlijk altijd wel een keer dat ze vroeg wakker zijn, maar ik vind dat je het prima oplost. Als het alleen jengelen is hoef je niet persé te gaan kijken. Het kan wel eens zijn dat hij zich verveelt, toe is aan de volgende uitdaging. Kruipt hij al? Ook tandjes krijgen kan een oorzaak zijn van slecht slapen. Voedingsschema ziet er prima uit! Als hij wel overstuur raakt, zou ik er wel naar toe gaan hoor. Groetjes Adrienne