Bijna wordt ze alweer 1 jaar... tijd vliegt! Willen jullie mij jullie tips delen om het eerste verjaardagsfeestje tot een succes te maken? Het feestje is tussen 13.00 en 16.00 uur, er komen ook meer kleine kindjes. Ik heb wel een aantal vragen, namelijk wat hadden jullie qua hapjes? Koffie en taart uiteraard en wat dan nog meer? Het is niet zo lang natuurlijk, gewoon een kleine snack op tafel? En hadden jullie nog wat speciaals voor de kleintjes gekocht? En deden jullie nog aan iets van entertainment? En gaven jullie de kindjes nog een leuke traktatie mee? Hopend op tips! Bedankt alvast
Hoi, mijn dochter wordt ook bijna 1. Is echt snel gegaan! Hier vieren we het tussen 12 en 15. Ik maak een aantal lunch hapjes voor naast de taart en alles zodat dochter en vriendjes het ook kunnen eten, scheelt alles 2 keer doen
Tja wij wilden deze eerste mijlpaal graag met iedereen delen maar onze grote familie en vriendenkring zou nooit in ons huis passen. Wij hebben daarom een zaaltje gehuurd van 13 tot 16 uur. Voor andere kinderen hadden we wat kleurplaten meegenomen en een klein springkussen gehuurd wat gewoon in de zaal kon. Qua drankjes hadden we koffie, thee, wijn en bier, qua hapjes uiteraard een taart, op tafel wat zoutjes en er ging paar keer Eem schaal rond met worst en borrelhapjes. Wij vonden het ideaal, wij konden optimaal genieten en we zaten thuis niet met de bende
Hai, Onze vriend wordt over 3 weken 1. Ik heb een grabbeltonnetje gemaakt voor andere kindjes (tot 5 jaar). Op lobbes.nl heb ik allemaal kleine cadeautjes gekocht. In plaats van snoepzakjes. Er wordt vast al genoeg gesnoept overdag. Bij ons begint het om drie uur. Uiteraard eerst taart (en kleine meptaartje voor de jarige)! Voor daarna maak ik allemaal kleine hapjes; koud en warm. Paar quiches erbij en dan kan iedereen lekker mee eten. We hebben ongeveer 25 man en dan natuurlijk alle kindjes. Wij wonen aan de rand van een groot park en ik hoop op goed weer. We hebben onze oppas gevraagd ook te komen. Die kan dan met kinderen die willen naar het park. En binnen ook genoeg te spelen. Groetjes
Afgelopen januari was onze kleine 1.. We hebben een zaaltje gehuurd van 1 tot half 5. Alleen koffie/thee en fris. Ik vind alcohol niet nodig op een kinderverjaardag... Begonnen met taart. (incl kleine taart voor kleine) daarna rondje fris enz. Op tafel van te voren al kleine hapkes neergezet en zoutjes enz. Wij hadden voor de kinderen een reuze ballon aan een touwtje. Erg succes hebben ze veel lol mee gehad. En toen iedereen weg ging hebben we babyvoeding potjes met cakemix gevuld. Zelf een etiket gemaakt met een foto van fotoshoot van eerder (een echte cakesmash) en was een groot succes.
Dat is wel slim, een zaaltje huren! Wij hebben ook veel lieve vrienden en familie en dus past het absoluut niet in 1 x (wonen in een appartement) Helaas is een zaaltje huren niet echt binnen ons budget. Daarom doen we, misschien wel te gek, 3 shifts op 2 dagen.... Vrijdag van 13.00 - 16.00 en zaterdag van 12.00 tot 14.00 en van 14.00 tot 16.00. Gelukkig kan onze meid goed tegen drukte! Hoewel ik zeker weet dat ze die zondag versleten zal zijn.
Je zou kunnen kijken voor een speeltuinvereniging, daar kun je vaak voor weinig de ruimte huren! Maar je moet wel tijdig reserveren