Wij zijn een keer op één dag heen en weer geweest om mijn grootouders te bezoeken: 2,5 uur heen en 2,5 terug. De hernreis ging prima, maar op de terugreis begon hij na 1 uur te brullen en hij is niet meer gestopt tot we thuis waren... Nou ja, korte pauze omdat we maar ven wat zijn gaan eten bij de mac. Even eruit, maar zodra hij de mc zag, begon hij alweer te brullen. Ik denk dus dat hij er echt wel last van heeft gehad. De keer daarop ging het wel goed, trouwens. Maar goed: houd er rekening mee dat het dus ook kan dat je een hele tijd met een brullend kind in de auto zit.
We hebben het zelf nooit geprobeerd en nu denk ik precies zoals jou ... ieder keer als we van een aantal dagen wegkomen denk ik dat hoeft de volgende x niet mee en dat niet. En toch zit die wagen vol als we de keer er op weer gaan!!! Snap jij dat nou!!!
Hetzelfde schuitje hier (maar dat wist je al ). Ik begrijp wel dat de maxi cosi niet al te vaak gebruikt dient te worden maar zo een keer in de zoveel tijd moet kunnen. Mensen weten vaak niet wat niet vaak is ... Als ik zie dat mijn nichtje zelfs in dat ding heeft geslapen omdat ze niet anders wilde en die loopt ook vrolijk rond (inmiddels 10 jaar). Als je de kleine daarna maar lekker laat spartelen en doen dan is er mijns inziens ook niets mis.