Hallo! Ik kreeg vandaag het kraampakket binnen en daar zat een folder bij van de luierservice van Menzis. Mijn vraag is, heeft iemand ervaring met de luiers? Zijn ze goed of juist niet? Is het echt zo voordelig? Want het klinkt wel voordelig! Maar aangezien ik voor het eerst een kindje krijg, nog geen ervaring ermee Hieronder staat wat er op de site van Menzis staat + de prijzen: De luiers bezitten een uitstekende pasvorm dankzij toepassing van hoogwaardige elastische materialen. De luiers hebben een goed ademende buitenzijde die helpt om luieruitslag te voorkomen. De luiers zijn voorzien van zeer handige sluitstrips die meerdere malen te gebruiken zijn. De luiers zijn gegarandeerd latex vrij. De luiers zijn dermatologisch getest om nog zachter voor het huidje van je baby te zijn. De luiers zijn anatomisch gevormd voor een perfecte pasvorm. New Born12-4 kg 168 stuks (6x 28 stuks) 26,71 Mini23-6 kg 224 stuks (4x 56 stuks) 34,43 Midi3 4-9 kg 162 stuks (3x 54 stuks) 29,34 Maxi 4 7-18 kg 150 stuks (3x 50 stuks) 30,20 Junior 5 11-25 kg 132 stuks (3x 44 stuks) 29,58 Extra Large6 + 18 kg 132 stuks (3x 44 stuks) 34,44 Groetjes Sara
Ik heb niet het idee dat het supergoedkoop is. De newborn nog wel volgens mij. Maar als ik vergelijk met bijvoorbeeld maat 4. Dan is dat ongeveer gelijk aan 3 pakken pampers in de aanbieding.
ik ben ook wel benieuwd, zat al te kijken voor een proefmonster, aangezien mijn kleine man niet tegen iedere luier kan
Volgens mij zijn ze tot maat 3 wel goedkoper, maar daarna scheelt t weinig meer. Eerst binnen halen die klanten natuurlijk!! Het eerste half jaar hebben we zo onderhand chronisch pampers uit de aanbiedingen en met kortingsbonnen kunnen halen, dus waren we er ook niet zoveel aan kwijt! En je weet tenminste dat je dan een goeie luier hebt (al vind ik ze van etos ook goed en die zijn altijd wel goedkoop!)
Ik vind het niet heel goedkoop. Ik heb de luiers van c1000 en betaal voor 76 luiers 10,99. Dat is maat 4. Omgerekend ben je dus meer kwijt.