Heeft er iemand ervaring met het laten maken van fotoshoot in de omgeving van Zoetermeer. Onze dochter is 4 weken oud en we willen toch graag een fotoshoot laten doen. We willen zo min mogelijk Anne Geddes stijl, liever puur en natuur.
Hoi! Ik woon in Zoetermeer en heb in Ypenburg een shoot laten doen via All You Fotografie. Ik kwam er via via achter (een vriendin van een vriendin), en ik vind het resultaat geweldig. Ik weet niet of de site al in de lucht is (misschien even googlen), maar via info@all-you.nl kan je informatie vragen. Er is in ieder geval een facebook pagina trouwens. Succes!
Welke ik je echt kan aanbevelen is www.baby-fotograaf.nl Zij is verloskundige en fotograve. Wij hebben al meerdere reportages bij haar laten maken en ze levert echt schitterend resultaat
wim stad is ook een goede doet alles.. wel duur maar erg goed.. Vakfotografie Wim Stad - UW FOTO IN METAAL GESTANST
Je kan ook kijken voor Arjan Eeken. Ik heb daar geen newborn gedaan, maar dat doen ze wel. Echt hele goede ervaringen mee! Babyfotografie en Zwangerschapsfotografie door Arjen Eeken
Ik heb gister contact opgenomen met All You Fotografie. Leuk mail contact gehad en ze had voor vandaag toevallig een plekje. Zojuist de fotoshoot gedaan bij ons thuis. Rianne deed het erg rustig en goed. Nam echt de tijd. Ging ook super lief met onze dochter om. Wat het resultaat is weet ik nog niet, maar ik twijfel er niet aan dat dat goed gaat komen.
Hai wat ontzettend leuk om te horen. Ze doet het inderdaad leuk he. Ik hoop dat de resultaten goed zijn, maar daar twijfel ik niet aan Groetjes!