De tiel zegt het al Dochter krijgt nu abc van dolphius maar ik vind hem bijzonder aan de prijs, dus ik was aan t kijken naar alternatieven die misschien wat goedkoper zijn.. Zo niet dan heb ik pech natuurlijk en gaan we gewoon met dezedoor..
Hier ook gebruikt. Was volgens mij iets goedkoper maar scheelde niet zoveel dacht ik. Het is duur inderdaad...
Ik zie dat via internet bestellen wel iets goedkoper is, bij de drogist hier betaal ik 32 euro en op internet 26 euro..
Ik heb darmocare infantis gebruikt. Geen idee wat de prijzen zijn. 1 kuur was voldoende. Gebruikte het ivm eczeem.
Dat scheelt niet veel qua prijs. Wij gebruiken probiotica ivm langdurige anti biotica dus 1 kuur zal niet voldoende zijn...
Wij gebruiken Orthiflor Junior en ik koop hem via de dietiste dan is het net even goedkoper..... Wij hebben het ook ivm langdurig AB en darmspoelingen. We zijn nu een maand bezig maar zien nog steeds geen verbetering..... Wanneer zagen jullie verbetering?
wij geven het omdat onze zoon in 6 maanden 6 AB kuren heeft gehad.... maar volgens mij maakt het dus niet zo heel veel uit welk merk