Onze dochter is zolang ze op de wereld is al een vroege vogel geweest met ook nog 3 a 4 keer per nacht wakker wat toch best behoorlijk opbreekt maar was half 6 6 uur toch wel normaal. Nu sinds een paar nachten rond half 5 spelen en babbelen in haar bed wat snel overgaat in dramatisch huilen. Ze heeft dan ook echt trek maar valt na haar ontbijt niet meer in slaap. Zoonlief was ook een vroege druif maar dit herken ik niet. help!!
Dat lijkt me inderdaad heel vermoeiend! Maar ze is dus 6maaden? Wordt ze wakker voor een nachtvoeding? Kun je haar als ze dus om half 6 wakker wordt niet gewoon de borst/fles geven en weer terugleggen?
Is het een optie om je wekker om vier uur te zetten en haar dan een fles te geven, zodat ze misschien en hopelijk meteen weer gaat slapen?
Ze is een hongerlapje. Ze krijgt tussen 23.00-24.00 nog 210 +rijstbloem maar zelfs zolaat en daarmee trek ze het hoogstends tot 5.30/6.00. Ze kan niet over op ander merk flesvoeding ivm zware kma ( ze drinkt nutramigen 2). Overdag gewoon al fruit brood liga en groenten. Ik ben echt zo ontzettend moe... Vriendlief is elke dag om 6.00 de deur uit en om 6.45 moet ik me zoon wakker maken ( ja die wel haha) voor school. Overdag doet ze dutjes van hoogstends 1 uurtje vaak valt ze dan in slaap in de auto of kinderwagen.
Weet je wel zeker dat ze honger heeft? Het kan ook zijn dat ze wakker wordt uit gewoonte en nu gewend is aan die fles. Ik zou toch proberen haar een knuffel te geven en niet uit bed halen, geen licht aan doen. Aai over bol geven en zeggen dat het nog nacht is en dat ze weer moet gaan slapen.