Wauw mijn zoontje woog dat pas net 14 mnd maar die heeft altijd ondergewicht gehad bij een bovengemiddelde lengte. Dus daar is ook altijd wat oo aan te merken... Je doet er gewoon niks aan dus zou me er geen zorgen over maken!
Jaloers op spekkies! Dochter hier van ruim 10 maanden weegt ongeveer hetzelfde.... Je kereltje ziet er lekker gezond uit. Zodra hij meer gaat bewegen trekt het wel bij.
Haha, mijn zoontje is kwart turks, kwart tunesisch en half nederlands. Hij is ook op de +2,5 lijn, en nu bijna 5 maanden. Maakte me er ook een beetje zorgen om, maar het cb vind het prima zo, en hij is verder heel gezond en heel sterk in zijn spiertjes. Zolang ik een gelukkige gezonde baby heb, ben ik alleen maar blij met die spekkies
Mijn dochter zit ook op de +2,5 lijn. Toen ze nog geen 10 weken was, woog ze 6,4kg (lengte 59cm). Maak me er eigenlijk geen zorgen om. Ze doet het verder heel goed en is een hele vrolijke en makkelijke baby. Ook een mixkindje overigens; half Marokkaans, kwart Antiliaans en kwart Nederlands.