Baby 4 maanden slaapt ineens slecht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door madelein, 16 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    @kache: dat is wel heel typisch, dl is namelijk qua lengte te weinig gegroeid, lijntje buigt af! Grappig dat jij dat precies schrijft :). Qua gewicht zit ze nog wel precies op dr lijntje.
    4 maanden dip, gevonden.
    Ach het heeft ook z'n charmes zullen we maar denken ;)

2. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    weleens aan een zipadeezip gedacht? Uiteraard is 4mnd beruchte leeftijd, maar je kan t jezelf inderdaad wel makkelijker maken door dragen/ bij je laten slapen/ of inbakeren en als al rolt dan kan dat uiteraard niet meer en is een zipadeezip wellicht een optie? deze slaapzak geeft ook geborgenheid in de wijdspan van de armen. Heeft voor ons wonderen gedaan en zoals veel op dit forum misschien ondertussen al weten ben ik grote fan!
    Meer info kan je lezen op babbababy.nl. Je weet maar nooit miss helpt het jouw kleine ook tot rust komen.
    Succes iig!!

3. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Dragen doe ik idd al, maar haar slaapjes overdag gaan juist prima in dr eigen bedje. Het lijkt op een combinatie van groei/ontwikkeling en het wennen aan het feit dat ik weer ben gaan werken ( en ze dus minder bij me is).
    Ze kan ineens zitten sinds vandaag, en sinds een paar dagen is ze veel beter in dingen met 2 handjes pakken. Daarbij voelt ze ineens een kilo zwaarder 🙈
    Ze is wel mega vlot met sommige dingen geloof ik... Zitten zie ik pas bij 6 maanden staan..

Inbakeren is geen optie omdat ze op dr zij of buik slaapt ivm verborgen reflux

4. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Inbakeren kan dan idd niet, maar miss werkt een zipadeezip wel? Die geeft genoeg vrijheid dat ze ook kunnen omrollen/liggen hoe ze willen. Maar tegelijkertijd ook geborgenheid door lichte weerstand in de armspan. Mijn dochter heeft er tot ze 1 was in geslapen. Geniaal!

5. udition

udition Actief lid

1 dec 2015
    129
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oh ik las je post helemaal niet goed, ik zie net dat je al weet wat het probleem is. Mooi!

Deel Deze Pagina