Hallo, Mijn zoontje is nu bijna 8 mnden, en drinkt de opvolgmelk bar en bar slecht, het liefst helemaal niet! En om nu iedere keer pap te gaan geven schiet ook niet op. Hebben jullie hier tips voor? En kwa brood eten.. Hebben jullie daar ook tips voor? Ik heb het een paar keer geprobeert.. Weken in de opvolgmelk, maar krijg er niet meer als een kwart boterham in.. Groetjes Wendy
Beste Wendy, Wat vervelend dat jouw kindje zo slecht eet en drinkt. Heb jij weleens een ander merk opvolgmelk geprobeerd? De smaak wil nog wel eens verschillen van het ene of het andere merk. En wat geef jij hem nu op brood? Eet hij wel fruit en groente? Groet, Anne
Hoi Anne, Bedankt voor je antwoord, nee heb nog geen andere opvolgmelk geprobeerd, maar heb hier nog een dicht pak staan, dat wil ik niet wisselen omdat ik gewoon tevreden ben over deze en het ook goed is voor me portomonee.... Ik heb er vanmiddag een sneetje brood (zonder korst) in kunnen krijgen en daar zat alleen boter op, voor de rest heb ik al een keer leverpastei en smeerkaas geprobeerd en ook een fruithap... Wat zou die nu allemaal mogen hebben? Maaltijdje/fruit gaat best wel goed eigenlijk Groetjes Wendy
Beste Wendy, Helaas heb ik dan geen andere tips voor je voor wat betreft het drinken van zijn opvolgmelk. Op brood zou je appelstroop kunnen proberen. Wellicht dat hij dan zijn broodje lekker vindt. Groet, Anne