Mijn dreumes van nu 1,5 jaar is al een poosje verkouden. Steeds gaat het weer iets beter en dan gaat hij weer naar de opvang en "hop" weer een nieuwe verkoudheid erbij ...geeft in principe uiteraard niks , maar sinds vrijdag heeft hij er ook koorts bij , maar het vreemde is , 's ochtends heeft hij netjes 37/37.1 , maar 's avonds is het ineens weer 38,9/39,2 . Je merkt ook eigelijk niks aan hem , behalve dat hij wel slechter eet , maar dit kan ook weer wat anders zijn (een of andere fase ofzo , want dit is al wat langer en met vlagen .....) dus ben eigenlijk benieuwd of iemand dit kent/herkent en wat het eventueel zou kunnen zijn .. vind het nl wel vreemd en weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee aanmoet . Zal ik hem binnen houden ivm koorts , die hij dan niet heeft of juist even lekker een frisse neus halen ... zal ik hem een paracetamol geven , wat ik eigenlijk ook liever niet doe , maar als het helpt .... ik hoor graag jullie ideeën ... alvast bedankt
Kiezen? Zeker naar buiten blijven gaan en ik zou geen paracetamol geven. Zolang hij geen last heeft.... Zelfs met een echte griep wordt tegenwoordig aangeraden om een frisse neus te halen.
Ja, hier ook regelmatig. Afgelopen week nog. Ze is van december tot en met juni zowat non stop verkouden geweest. Zesde ziekte in de zomer. En nu sinds begin oktober alweer verkoudheid nummer 3 en pseudokroepaanval gehad deze week. Lang leve het kdv Ze mogen in elk geval niet langer dan 3 dagen koorts hebben, ook al is dat alleen de avond. Naar buiten doe ik gewoon als ze dat wil. Pcm alleen als ze zich niet lekker voelt, niet alleen op basis van de temperatuur.
Hier ook heel vaak verkouden geweest. Nu 13 maand en op 4 tandjes het hele gebit. Hier had het vooral met kiezen/ tandjes te maken. Ook heb ik eens gelezen dat kinderen zo'n 20 verkoudheden mee maken.
Bedankt voor de reacties ! Kunnen inderdaad de kiesjes ook nog zijn.... hij heeft alles al, op de laatste 4 kiesjes na , dus dat zou inderdaad kunnen en dat hij daarom ook niet zo goed wilt eten..... ik ga het in de gaten houden !!