Vanavond was onze meid wat onrustig, wou niet zo goed in slaap en werd wakker; huilen!! Na een poosje gekeken of ze een fles wou, wevoeden op verzoek en meestal komt ze na 3,5 - uur maar nu was het na 2 uur alweer en de fles was zo leeg. Ik zag aan ze dat ze tijdens t drinken moeite met haar poep had en bij t verschonen was t vrij dikke, enorm zuur ruikende poep!! Ze krijgt sinds kort 5 a 6 keer 150+5. Voorheen was t 120+4 & 10cc extra water. Ze krijgt de 150 flessen makkelijk op dus ik doe weer extra water voor de ontlasting want blijkbaar heeft ze dat wel nodig, maar die zure poep? Als ik de zoekfunctie gebruik lees ik dit enkel bij tandjes, maar dan is het vaak ook dun lees ik, en ze is pas net 7 weken!!
je zou kunnen vragen bij 't cb of er wat olijfolie door de melk mag...dat maakt de poep wel wat dunner/weker. en infacol werkt goed tegen darmkrampjes. Infacol - Darmkrampjes? Infacol lucht op!
Ja, maar ik bedoel juist die zure lucht. Krampjes heeft ze niet meer en extra water helpt goed om de poep dunner te maken, maar die zure lucht??
dan zou ik ook zeggen tandjes....:S al zou 7 weken wel reuze vroeg zijn. (niet onmogelijk...maar wel vroeg)...
De poep van onze dochter ruikt ook heel zuur en is mosterdgeel van kleur. Volgens het CB is dit normaal en heeft nog niets te maken met tandjes. Welke voeding geven jullie? Wij geven comfort voeding van de Etos ivm krampjes. Hiervoor kreeg ze hypoallergene voeding en hier had ze verschrikkelijk stinkend groene poep van en heel veel krampjes.