Die voetjes, moesten die nou warm zijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Suusjeuh, 15 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik weet t niet zo goed meer, voetjes, moesten die nou warm zijn? Zn nekje is warm, zn buik/rug ook. Maar zn beentjes koud en voetjes heel koud!

Het is hier nu 16gr boven heb de kachel beneden iets aangelaten. Hij draagt een km romper, lang pyamapakje en de combisleeper met beide zakken zonder mouw. Heb nu maar sokken aangedaan. Morgen de mouwen aanritsen.

Overigens lig ik zelf met schapenvachtje, dubbel wollen dekbed en een kruik bij mn voeten omdat k anders niet warm werd... En dan staat de kachel nog wel aan, vorig jaar was t veel kouder maar een man die dr om 3u uit moet werken motiveer je niet met ijspegels in huis

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heeft volgens mij met de doorbloeding te maken. Kan geen kwaad in elk geval. Zo te horen heeft hij t lekker warm!

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Hij heeft t zowieso lekker warm, wat ik eigenlijk altijd doe is een paar extra sokken als ik wegga, hier heeft m'n dochter ook altijd koude voetjes, een extra paar (te grote) sokjes is hier geen overbodige luxe!

Nu heeft ze een pakje aan met voetjes maar daaronder zit gewoon een paar sokjes. Lekker warm!:)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Nee hoeft niet maar ik hou meestal haar sokjes aan bij haar.
    Ik denk dat ik haar hier ook maar wat warmer aan ga kleden, 't is hier nu 12 graden boven.
    Ze ligt hier in mouwloze romper, pyjama, sokjes en winterslaapzak Hema + mouw en 1 dekentje in dekenhoes.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Voetjes en handjes mogen koud zijn :)

6. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    hier ook altijd koude handjes en voetjes..
    ze schijnt er geen last van t hebben. Dus volgens mij kan het inderdaad geen kwaad hoor, zelf lijkt het me niet prettig ; want ik heb echt een hekel aan koude voeten brrr..

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hier ook snel koude handjes en voetjes. Zolang hun nekje warm voelt is het goed hoor. Je kunt natuurlijk altijd extra sokjes aandoen als je het niet vertrouwd :) . Mijn zoontje is 8 mei geboren de eerste week regende het en was het steenkoud. De tweede week was het bijna 30 graden. Wist echt niet meer wat ik hem nou aan moest doen haha.

8. kvinna

kvinna Niet meer actief

Je zoontje zal niet dood gaan aan koude voetjes, maar uit onderzoek is wel gebleken dat volwassenen met koude handen en voeten vaak niet goed kunnen slapen. Bij mezelf en mijn dochtertje merk ik dat in elk geval duidelijk met koude voeten, dus hier een maillot, romper lange mouwen, flanellen pyjama en zo'n litlle company winterslaapzak. Dan wordt ze niet al te vroeg en lekker warm wakker (en ze is al ruim twee!)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nou inderdaad mn dochter word wakker van kou maar mn zoon, tsja van honger... Vannacht dus maar sokjes erbij aan, vanmorgen waren ze niet meer zo ijskoud.

Deel Deze Pagina