Wij hebben een vreselijke week achter de rug met elke nacht darm krampjes. En dan niet zomaar wat kramp maar echt vreselijke pijn. Wendy GILDE het uit en greep in paniek overal naar. Hebben met zn 2e mee zitten huilen met dr op den duur. Elke nacht was het weer raak kort na de laatste voeding (en natuurlijk lette ik op wat ik at) Behalve in de nacht van vrijdag op zaterdag. Toen heeft ze heerlijk geslapen (en wij ook) zelfs van ongeveer 12 tot 6. Was echt n verademing. Nu ging ik tijdens de vorige nacht eens na wat er allemaal anders zou kunnen zijn geweest. En volgens mij waren we toen de vitamine druppels vergeten op vrijdag. Die verdacht ik er al langer van dat zij de boos doeners waren. Want overdag had ze echt NOOIT kramp. Maar snachts was n nachtmerrie. En we gaven die druppels altijd bij de laatste voeding. Dus gister avond expres eens geen druppels gegeven. En wat denk je? Weer een prima nachtje. Lekker geslapen (naja...iedereen behalve ik...kon de slaap natuurlijk net nu niet vatten ) geen darmkrampje of verdrietige Wendy te bekennen Herkent iemand dit? En zo ja...weten jullie of t vitamine D of K was? Anders zal ik er nog n keer aan moeten geloven om te kijken welke vitamine druppels de boosdoener was....
Waren het vitamine D druppels op waterbasis? Die hebben nl. ook gezorgd voor darmkrampen bij bij zoontje. Ik geef dus alleen nog maar op oliebasis. Hoe het komt geen idee, maar het kan dus volgens mij wel. Succes!
vitamine D en K worden gemaakt op basis van pinda-olie. Pinda is een heel erg heftige allergeen.. Je kan als je olie-druppels hebt, s=dan beter eens kijken of je beter druppels op waterbasis kan geven, of dus andersom.