Thanks ladies. Ik denk dat ik haar idd gewoon meeneem. Meestal slaapt zij rond die tijd wel, en ik zorg dat ze van te voren goed heeft gegeten. Dan moet het goed komen.
Allereerst gecondoleerd! Ik zou het niet doen. Niet meenemen naar zowel de condoleance als de begrafenis/crematie. Vind beiden geen plek voor een klein kindje. Maar ja, als je echt geen oppas kunt vinden heb je niet veel keus.
Gecondoleert. Hier zijn de meiden al mee geweest naar diverse crematies, Met als argument van de rest van de familie van de meiden horen er gewoon bij! Wij wouden ze ook niet mee nemen, maar de rest van de familie wou dat ze mee kwamen, dus hebben we dat ook gedaan. Naar 1 crematie heb ik ze niet mee genomen, maar die was nogal een eind uit de buurt, en toen was de jongste ook nog maar net een maandje oud. Toen heb ik ze wel even naar oma en opa gebracht, ook aangezien het feit een crematie was van mijn opa, en die kant van de familie heeft mijn kindjes toch nog nooit gezien, dus daar heeft ze absoluut geen band mee.