ooooooooooooooooh hahahahaa vond het al zo vreemd.. maar het gaat mij idd om fopspenen en niet om flessenspenen. (die moeten ze toch juist in hun mond doen? hihihihi) heb trouwens vandaaggeen 1 poepluier gehad. Weird
Mazzel ik 4 ja echt serieus!! En niet van die bescheiden kleine poepbroekjes. Heb al weer 3 broekjes in de was zitten echt niet normaal! Maar nou blijkt er hier een virus te zijn spugen, sproeipoep en misselijk. Mijn man heeft het en mijn vader en een broer van mij. Kan best zijn dat die kleine het ook heeft. Daar gaat mijn droom van de kleine lieve tandjes die met zijn 2tjes Dean zij onderkaak versieren hahaha
nou hahaha ik had het even moeten afkloppen gister, want toen meneer al uitgebreid lag te slapen rook ik toen ik zn kamertje in kwam een pooooooooooooooooooooooooep lucht nie normaal. toen moest ik m dus weer wakker maken hopen dat dit niet standaard was. vandaag dus ook nog geen poepluier gezien., en ga zo naar bed...... WHEEEEEEEEELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPp ik hoop op een bloemengeurtje in zn kamer hihihihi
Ik kan mij nog herinneren dat mijn zoontje rond die leeftijd zijn speen wel eens in zijn handje had en dan op het schildje ging bijten... als een bijtring dus. Ik was wel eens bang dat hij de hele speen in zijn mondje zou duwen dus... Ik heb er toen zo'n tutpopje aangedaan. Dat is sindsdien zijn favourite knuffel Hij kreeg tandjes trouwens met 6 maanden... Misch zitten er bij jullie kindjes ook tandjes aan te komen? ze kunnen er lang last van hebben nl. En die poepluiers klinkt me ook bekend in de oren haha, zodra er een tand of kies aankomt dan ben ik ook een groot afnemer van Billendoekjes haha!
Hey, Ik zat dit gisteren zo te lezen en die twee foto's te bekijken en dacht: 'Ha, wat apart.' Nou ja, onze zoon doet dat niet. Tenminste... tot zonet. Ik bracht em naar bed en wat schetst mijn verbazing?? Ineens zie ik hem daar liggen met z'n onderlip om de onderkant van de fopspeen heen!! Ons zoontje is bijna 9 maanden en heeft ook nog geen tanden. Voor zover ik het kan zien is er ook nog geen één in aantocht. En over die poepluiers gesproken.... Volgens mij heeft ons zoontje al vanaf dat ie 6 maanden was zogenaamde 'tandenpoep'!! Het stinkt gewoon ALTIJD!!! :x Maar misschien heeft dat ook wel gewoon te maken met wat ie allemaal te eten krijgt. Groetjes, Hanna
haaaiiiii hahaha hannah! gek gezicht he? en meertje, hier gaat t goed hoor! met mij alleen iets minder , net griep gehad, gaat vandaag ietsje beter gelukkig, maar keelpijn, koppijn, enorm hoesten... jakkieeeeeeee dan ist wel zwaar met zon kleine erbij... maar gelukkig issie erg lief! en nog geen tandje te bekennen hoor!!! misschien doet ie t ook wel omdat ie honger heeft. ik doe nu een hele liga verkruimeld door zn fruithap en sindsdien slaapt ie beter overdag en zuigt ie zn speen minder naar binnen hij poept wel nog steeds 3 keer op een dag hihihi