lieve moeders.. Hoop dat jullie hier een antwoord op weten! of advies.. Mijn zoontje is nu bijna 14 weken. Het slapen snachts gaat top. Maar nu overdag! pffff...Hij vecht tegen zn slaap, 5min en dan wakker, krijsen!!! Helemaal overstuur. Terwijl hij wel bek af is. Ik laat hem even huilen maar hij huilt ze eigen helemala overstuur!(overgehouden aan het ziekenhuis?? na het ziekenhuis had hij dit, was hij 3 weken oud) Het lijkt wle als hij pijn heeft, krampen.. Wie herkent dit? Wel bekaf maar slapen ho maar! Bedankt alvast..
Zou idd krampjes kunnen zijn. Ik gebruik cinababy van VSM tegen de krampjes, werkt echt goed. Ja huilen ze helemaal overstuur, zijn bekaf, willen slapen maar lukt dus niet. Ik hou Thijs dan altijd bij me.
Ja ik pak hem dan ook uit zn bedje hoor. Niet gelijk maar wil net dat hij helemaal overstuur raakt. Heb ales al geprobeerd met druppels enzo. Zat te denken aan koemelk allergie, maar verder heeft hij geen exceem enzo. Dus weet niet als het dan allergie kan zijn... Bedankt voor je reactie!
slaapt hij al 9 weken overdag helemaal niet? en blijft het bij hazeslaapjes van 5 min of zitten er ook periodes van 45 minuten bij? neemt het huilen af als je je even 15 min niet laat zien? ik weet hoe lastig het is naar het zoeken van antwoorden...telkens maar weer de vraag stellen: wat is er toch? heel herkenbaar. Bel anders het ziekenhuis eens op, of hij het daar ook deed, staat vast op de status/dossier...
Hoi, Mijn zoontje had dit ook. Snachts gaat super goed, hij slaapt dan heerlijk maar overdag wilde hij idd ook niet slapen. Ik heb een weekje doorgezet en hem consequent bij de eerste signalen op bed gelegd. Als hij huilde naar boven gaan ( niks tegen hem zeggen) tutje in zn mondje gedaan even een aai over zn bolletje en een kusje en dan rustig weer weglopen. Dit werkte hier perfect en na een paar dagen gingen zijn slaapjes overdag ook weer perfect. Ik merk nu bijv dat als we een paar drukke dagen gehad hebben dat hij dit weer heeft, dus denk dat hij gewoon erg op zn eigen routine is. Het is nu wel zo dat als ik hem dan weer een paar dagen weer zo naar bed doe het weer helemaal in orde is. In het begin wilde hij echt niks anders dan in mn armen slapen, en zodra ik dacht dat hij sliep en hem dus in zn bedje legde hihi ogen wagen wijd open en brullen. wat ik ook erg goed merkte was dat hij erg op mij reageerde, dus was ik onrustig door zijn gedrag dan werd hij nog onrustiger enz enz..... dus ik heb me er op een gegeven moment bij neergelegd dat hij overdag gewoon niet wilde slapen en vanaf dat moment gaat het ook steeds beter. wat bij ons ook nog helpt is inbakeren, hij slaapt altijd in zn puckababy, zonder lukt het hem ook niet. Ik hoop dat je dit snel doorbroken hebt want ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Suc6 Groetjes Kim
Hij slaapt ook in een puck a baby. de ene keer slaapt hij eerst 15 min en dan wakker, andere keer 5 min. Maar alnger als een half uur gebeurd echt niet! Ben al 2weken echt thuis geweest, om rust en een ritme. Maar omdat hij steeds niet slaapt komt er ook geen ritme in. Over 2weken weer aan het werk, dus wil ik wel een beetje een ritme! (met flessen zit ik wel op ritme, vaste tijden 7,11,15,19,tussen 22 en 23) En ik dacht vorige week, dan slaap je maar minder. Maar hij is wel helemaal kapot. Dus wel moe..Maar ben zo bang dat ik hem weer verpest door hem langer te laten huilen. Uit het ziekenhuis was dat echt een drama. Hij is dat hij 3weken was opgenomen geweest, 4nachten. Dat hij thuis was...jeeeetje wist niet waar ik beginnen moest. Hij heeft reflux, (medicijn voor) maar nu zit ik te denken, zullen die krampen komen van pitmeel? Dat ik daar is mee stop...iemand daar ervaring mee? Hij krijgt dat al een tijdje mar zn ontlasting is daardor ook harder geworden.. Wat is het zoeken he bij die kleintjes...
Als Emma deed heeft dan is ze eigelijk over haar moeheid heen. Ze is dan zo moe dat ze niet meer zelf in slaap kan vallen. Ik doe haar dan lekker in de draagdoen en ga een eindje wandelen. Meestal valt ze dan heerlijk warm tegen me aan in slaap.
Oververmoeidheid moet je eerst doorbreken voor je een ritme aan kunt gaan brengen. Ik zou zeggen: lekker in de draagdoek. Blijkbaar heeft je kleintje die veiligheid ook nodig, als het na de ziekenhuisopname is begonnen... Als je wilt weten of er sprake is van allergieen, zou je eens kunnen laten testen bij een bioresonantietherapeut (hebben wij gedaan). Die kunnen itt het reguliere circuit op deze leeftijd gewoon goed testen. Eentje met certificaten enzo kun je vinden via www.bioresonantie.nl Over geen eczeem: heeft je kleintje ook geen last van smetplekjes? Hier is de eczeem door het CB namelijk aangezien voor smetplekjes, maar ze gingen maar steeds niet weg...
die van ons slaapt overdag ook bijna niet... maar ze huilt ook niet... ze is vaak wakker van 9 tot 2, slaapt dan een uurtje en is weer wakker tot een uur of 7... wij hebben wel gekozen om een verduisteringsgordijn te kopen, want ze slaapt echt niet als het heel licht is in haar kamer, ze moet een beetje schemerig licht hebben.. x
In zijn nekje heeft hij wat rode "plekken". En ik moet vrijdag terug naar CB. Moet komnende week dagboek bijhouden hoe het gaat etc. Moet ook naar de fysio, hij is zo overstrekt. Zal die allergie is bespreken vrijdag.. Opzich heb ik wel wat aan 1 vrouw op het cb.. En ik denk idd dat hij die veiligehid nodig heeft, vandaar dat ik het niet wil dat hij zo huilt.. Maar over 2 weken gaat hij 1 dag naar het dagverblijf, ben zo benieuwd hoe dat gaat!
ja hoor als ze eenmaal diep slaapt en ik leg haar weg dan slaapt ze wel door hoor. Emma heeft ook 2 weken op de couveuseafdeling gelegen.
Mijn zoontje krijgt ook pitmeel, maar dit heeft als voordeel dat het een vol gevoel geeft aan de kindjes en dat het juist iets laxeert. Als ik dat niet geef dan poept hij bijna helemaal niet en nu nog 3 keer in de week. Heb je mss al eens een andere fles geprobeerd ivm de krampen?? k gebruik de drBrown flessen en er zijn hier geen krampen meer te bekennen. Ja het is idd flink zoeken, en als je bezig bent kan het soms wel dagen duren eer je vooruitgang (( of niet hihi) ziet.
heeft hij geen reflux. Dan overstrekken ze zich ook helemaal. Mijn zoontje had dit ook. We kwamen er pas met 9 maanden achter omdat ze in het ziekenhuis waar we eerst liepen ond niet wilde helpen. Nu zijn we in een ander ziekenhuis en zijn er testen gedaan, waar dit dus is uitgekomen. Mijn zoon ging pas met 4 maanden de fles weigeren.
Hij heeft idd reflux. Daar heeft hij medicijnen voor. Andere flessen geprobeerd, heb voor min idee alles al geprobeerd. Bedje staat omhoog, in een puckababy etc, Ik kan niks meer verzinnen .. Het is een boefje, al krijst hij zo en je gaat naar hem toe lacht ie!! Maar goed, een kind van 3 maanden zal nog niks op voorbedachte rade doen denk ik dan..
Ps Bij miijn zoonte werkt pitmeel dis verstoppend! Hoor van elke arts dat dat laxerend moet werken, maar dat is hier echt niet het geval. Dus wil er mee stoppen, maar vanwege de reflux kan dat weer niet!
Wat lastig allemaal. En andere voeding comfort ofzo. Ken oo kkinderen waar dat goed bij helpt en het er hele andere kinderen van worden. En anders een keer langs een osteopaat?
Bij Thijs werkt het ook verstoppend en hoe, met een klysma als gevolg. Heb je geen ander spul om voeding mee in te dikken?
Probeer eens naar een osteopaat te gaan. Ik had hetzelfde probleem, nu slaapt ze als een roos overdag en is vrolijk en wakker tussendoor. Ze had nog last van de bevalling, erg veel spanning op dr hoofdje waardoor ze erg prikkelbaar en onrustig was. Zie mijn topic onrust onrust.. Succes!
ik moet vrijdag naar osteopaat!! dus ben erg benieuwd! hou jullie op de hoogte...wat had de osteopaat gedaan bij je dochtertje??