Baby#4 on the way!

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Noah2013, Nov 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JoyNoa

JoyNoa Bekend lid

May 7, 2017
    938
    317
    63
    Female
    Gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van de 4de. In het begin was ik ook erg benieuwd naar de reacties van onze omgeving maar gek genoeg was iedereen zo enthousiast haha! Is niet te voorspellen dus. Terwijl we bij de derde vaak de vraag kregen of het wel gepland was, en of we t al niet druk genoeg hadden met 2, je kent ze vast wel. Deze keer helemaal geen een stomme opmerking, alleen maar blijheid.

WelcomeWondertje likes this.
  2. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

Jul 13, 2014
    610
    445
    63
    Female
    Hier ook zwanger van de vierde... En mn familie was er ook totaal niet blij mee. Heb het lang uitgesteld te vertellen tot het niet meer kon. Nog steeds zien ze t niet zitten vind dat best wel zuur. T is toch mijn leven en keuze!

3. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Hier de wens voor een vierde. Van mij dan, manlief is er nog niet helemaal uit, al heb ik steeds meer de hoop dat hij er wel voor gaat, gezien de opmerkingen die hij soms terloops maakt. We shall see.

4. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

Feb 21, 2012
    2,830
    477
    83
    Female
    Ik ben ook zwanger van de vierde. De eerste 2 schelen 17.5md daarna even een pauze nr3 kwam ná 2jr en 9md. En nu vlot de 4e. Nummer 3 en 4 schelen straks 19md. 2 setjes eigenlijk. Ik heb al een poos rond geroepen dat ik graag 2 setjes wil dus verwacht niet dat mensen verbaast zullen zijn of nare reacties gaan geven.

Nu nog even hopen dat het ook allemaal goed zit want heb nog niet de eerste echo gehad.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

Oct 7, 2011
    4,433
    1,123
    113
    ZZp er
    Gefeliciteerd hier ook nummer 4

6. Miesje83

Miesje83 Actief lid

Oct 11, 2011
    260
    112
    43
    Gefeliciteerd! Wij hopen ook een vierde kindje te mogen krijgen!

7. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Gefeliciteerd

Share This Page