Lieve allemaal, Ik ben zwanger! Gisteren op oudjaarsdag had ik voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen. En dat al binnen 3 maanden tijd, ik sta er echt van te kijken! Mijn man en ik zijn hartstikke blij, het wordt ons eerste kindje. Ik moet wel steeds naar de test kijken, ik kan het nog niet zo goed bevatten. Eerste dag van laatste menstruatie was op 25 november, maar ik had een beetje een onregelmatige cyclus. De laatste twee cycli duurden 32-33 dagen. Volgens mijn banner en meerdere calculators op internet ben ik nu dus 4 weken, 4 dagen zwanger! Gisteren had ik behoorlijke steken bij mijn liezen, vooral links. Ik denk dat dit bandenpijn is? Woensdag heb ik sowieso een afspraak bij de huisarts, want ik weet niet zo goed wat ik nu allemaal moet gaan regelen!
Hier een foto van de test! Het tweede streepje kwam vrij snel tevoorschijn. Is ook wel heel duidelijk gelukkig!
Gefeliciteerd!! Dat is een goed begin van het nieuwe jaar Neem contact op met een verloskundige voor het maken van een eerste afspraak. Dat zal de huisarts denk ik ook zeggen En tot die tijd: geniet ervan hopelijk krijg je niet teveel kwaaltjes.
Gefeliciteerd!! Je hoeft in principe niet naar de huisarts: je mag de verloskundige bellen en die plant een eerste afspraak met je in!
gefeliciteerd, weet niet of je in belgie of in Nederland woont. Maar bij ons in belgie moet je inderdaad eerst langs de huisarts