Baby 4 weken en slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Niveah, 11 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Idd! Hier werkt blijven lopen en wiegen. Speentje ook wel en afzuigkap word hij ook rustig van Haha.
    Ach ja, allemaal fases, gaat ooit vanzelf over.... moeten we maar denken. Maar het is zeer vermoeiend. Dat huilen alleen al, kan echt stress bij mij opwekken.

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Nou ik werd zo gek van t thuis zitten en gehuil dat ik naar mijn moeder ben gegaan. In de auto was ie stil en overgrlegd in de kinderwagen. Nu slaapt ie al een poosje buiten in de wagen. Dekentje en uit de wind. Toeval of niet. Volgens mij vind ie dit wel lekker.

3. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Fijn om even weg te gaan ja! Een beetje leunen op je omgeving kan zoveel schelen. Eventjes de ‘druk eraf’.
    Dat gehuil kan ik ook erg slecht tegen. “Hou op!!”; schreeuwde ik laatst naar mijn baby. Niet trots op, maar ik meende het ècht vanuit de grond van mijn hart haha.
    Succes met de dagen doorkomen. Ik weet dat een uur soms lang duurt, maar mijn zoon is nu 8 maanden en als ik terug kijk is het toch snel gegaan.

4. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Oh echt hoor! Dat id toch menselijk dat je dat er af en toe uit gooit. Ik heb dat ook bij mijn dochter gedaan. Ook spijt van wat ik weet dat ze er niks aan kon doen. Maar ik ben ook maar een mens met gevoelens. En soms weet je het niet meer

Deel Deze Pagina