Huilen in slaap??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sitalita, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Even een vraagje...
    Ons ventje (bijna 5 maand) slaapt eigenlijk sinds hij 2 weken is de hele nacht door, op een uitzondering na (1,5 maand geleden toen zn tandjes eraan zaten te komen). Maar toen was hij echt wakker.
    De laatste week/2 weken begint hij regelmatig s nachts te huilen, maar slaapt nog wel als ik ga kijken. Met een speentje is het goed en horen we hem een tijdje niet meer. Soms de hele nacht niet meer, soms nog wel een paar keer en is een speentje weer goed.
    Herkent iemand dit? Wat kan ik eraan doen en wat doen jullie hiermee? Moet ik hem gewoon eens laten jammerhuilen?
    Het is geen hongerhuiltje of pijnhuiltje. Ik wil hem ook niet verwennen met de speen. Hij kon eerder namelijk gerust voor de nacht in slaap vallen zonder speen en had m niet nodig (overdag wel). Nu dus ook s nachts. Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen?

2. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja herken, maar zoon is jaar ouder en ik vermoed bij mijn zoon dromenof tandje. Toen hij 5 maanden was ook wel en toen ws knuffel terug en goedleggen wel voldoende om verder te slapen.
    Ik was er altijd binnen minuut bij.. ik dacht: als het dalijk echt brullen wordt krijg ik hem niet zo snel stil ;)

3. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Mijn kind doet dat soms ook. Ineens geeft hij dan een harde gil, of begint te huilen en als ik dan bij hem kom is hij niet eens wakker. Ik maak hem niet wakker, geef een aai over zijn bol en sluip weer snel weg, voordat hij wél wakker wordt. Dan is hij ook stil en hoor ik de hele nacht niks meer.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Vermoed dat hij aan het dromen is..

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Lekker laten liggen is gewoon een verwerking van de dag.. Tenzij hij wakker is natuurlijk;)

Deel Deze Pagina