Mijn zoontje van 16 maanden is altijd al een moeilijke slaper geweest. De laatste maanden ging het beter, al was hij wel vroeg wakker. Maar goed, dat was te doen. MAar nu wordt hij sinds ongeveer een week elke nacht rond 2.30 uur wakker. En dan heeft ie ook echt het idee dat het ochtend is ofzo. Kletsen, brabbelen, helemaal wakker en actief! Hij is dan gerust een of twee uur wakker voor ik hem weer met een fles in slaap krijg. Weet echt niet wat ik ermee aan moet. Ik was net weer een beetje aan het bijkomen na meer dan een jaar gebroken nachten en nu begint het weer Herkent iemand dit? Ik hoop maar dat het een (korte!) fase is...
Wij hebben ook een jaar lang met gebroken nachten gezeten met Noelle, maar gelukkig slaapt ze nu sinds een maand heel goed doordat we haar de Junior Rust- en Slaapsiroop van Sleepzz geven. Maar als Noelle een periode had waarin ze echt een paar uren in de nacht wakker was, had dat meestal een reden. Of er zat een griepje ofzo aan te komen of ze kreeg tanden. In die fases was ze dan ook vaak niet echt huilerig ofzo, maar gewoon klaarwakker en later bleek er dan vaak weer een tand door te zijn gekomen en was de fase ook weer voorbij. Kan jouw zoontje dus geen last van tanden of kiezen hebben misschien? En anders zou ik die slaapsiroop eens proberen. Hier werkt het fantastisch.
Heel herkenbaar Mila wordt heel vaak 's nachts wakker rond 3 uur en ligt dan echt te kletsen in bed..en niet zachtjes?! Nee het hele huis mag mee genieten van haar geklep. Meestal ligt ze zo een uurtje en valt dan gelukkig wel weer in slaap. Bij haar is het meestal een paar nachtjes en dan gaat het weer een paar nachtjes goed. Ik hoop met je mee dat het maar een fase is
dit herken ik ook wel, mijn meisje heeft er ook van die nachten tussen zitten, en dan inderdaad, gillen, brabbelen en lachen alsof het dag is en haar kamertje vol gezellige mensen zit. ik geef haar een speen als het me te lang duurt, dan stopt het gebrabbel soms wel en gaat ze gewoon voor zich uit liggen kijken, hier gaat het heel vaak samen met een sprongetje/tandjes.
Hier momenteel ook een meisje van 16 maanden die er een potje van maakt 's nachts. Tot haar 1e heeft ze altijd doorgeslapen maaar sindsdien pffffff....... Mevrouw wordt steeds rond half 5 wakker en gaat dan zitten miepen. Aanstellerig piepen en nephuilen, Steeds iets harder. Wordt er beetje moedeloos van